اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) خراسان شمالی خبر داد:

پرداخت 25 میلیارد تسهیلات به بانوان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان استان پرداخت شده است.

پرداخت 25 میلیارد تسهیلات به بانوان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد نجفی در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: با این میزان تسهیلات، برای ایجاد 971 طرح اشتغال‌زایی پرداخت شده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به بانوان  گفت: در سال گذشته نیز برای 365 طرح خوداشتغالی بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این میزان در سال جاری برای ایجاد 98 طرح خوداشتغالی، 6 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی هم در این دیدار از تلاش‌های ارزنده صندوق مهر امام رضا (ع) در راستای اشتغال‌زایی بانوان در سال جهاد اقتصادی قدردانی کرد.
همچنین خبر دیگری نیز حاکی است، مدیر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) خراسان شمالی گفت: مردم استان بیش از 62 هزار بار با سامد تماس گرفتند.
یونس روحانی از پاسخگویی به 62 هزار و 652 مورد تماس‌های گرفته شده با سامانه برای پیگیری و استعلام نحوه رسیدگی به نامه‌های سفر هیئت دولت خبر داد. 
وی تصریح کرد: در این مدت بیش از یک هزار و 500  مورد از طریق تماس با سامانه 111 در وقت اداری و تعداد 916 مورد از طریق پیام تلفنی ضبط شده در خارج از وقت اداری بررسی و رسیدگی شده است.
روحانی در خصوص تعداد موارد نامه‌های مکتوب سفر استانی ریاست جمهوری در افتتاح نمایشگاه بین‌المللی اکو و نامه‌ها در سفر حضرت آیت‌الله نوری همدانی نیز گفت: در این سفرها تعداد یک ‌هزار و 414 نامه دریافت و به مراجع ذی‌ربط ارجاع شد.
وی اضافه کرد: تعداد موارد رسیده از نهاد ریاست جمهوری در یک سال گذشته 2 هزار و 726 مورد بوده و 162 نفر نیز به صورت حضوری به این اداره مراجعه کرده‌اند.
مدیر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) خراسان شمالی در خصوص برنامه های سامد برای سفر چهارم هیئت دولت به خراسان شمالی گفت: امسال ستادهای 27 گانه در همه شهرستان‌ها آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.
این مسئول گفت: با افتتاح این سامانه در سال گذشته، مردم سراسر استان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 111 و همچنین به طور حضوری و اینترنتی مشکلات و موضوعات خود را با مسئولان و دولت‌مردان در میان بگذارند.
سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت به نام «سامد» این قابلیت را دارد که پس از گرفتن اطلاعات و انجام کارهای کارشناسی، نیازهای مردم را به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه ارجاع دهد.
این سیستم همچنین قابلیت پیگیری و نظارت برای انجام کارهای اجرایی را دارد و متقاضیان نیز می‌توانند با مراجعه به این سیستم، از آخرین وضعیت نامه خود باخبر شوند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول