اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور به موقع اورژانس 115صورت گرفت؛

نجات 3 مجروح گرفتار در خودرو توسط نیروهای امدادی

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از اقدام به موقع پرسنل اورژانس 115 در نجات مجروحین حادثه از داخل خودرو خبر داد.

نجات 3 مجروح گرفتار در خودرو توسط نیروهای امدادی
مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در ساعت 18 و 39 دقیقه روز گذشته، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل در کیلومتر 43 اتوبان قم به تهران سه نفر دچار مصدومیت شدند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به اعزام به موقع دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: سرنشینان مصدوم خودرو پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز درمانی شهید دکتر بهشتی منتقل شدند.
فراهانی اقدام به موقع نیروهای امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در عملیات رهاسازی و نجات مجروحین از داخل خودرو توسط چهار نفر از پرسنل اورژانس 115 را از نکات مهم و قابل ذکر در این عملیات امدادرسانی دانست.
وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، علاوه بر انجام رسالت ذاتی خود، روزانه بطور میانگین 10 ماموریت (اعلام از 110، پاسگاه‌‌ها، کلانتری‌ها، اداره مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و ...) را در حوزه امداد و درمان، دوشادوش نیروهای ناجا انجام می‌دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول