اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه جاری صورت گرفت،

کشف 5 هزار دستگاه ماهواره در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در ماه جاری بیش از 5 هزار و 400 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره‌ای از مناطق مختلف آذربایجان غربی کشف و ضبط شد.

کشف 5 هزار دستگاه ماهواره در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن مانیتورینگ راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در این مدت با همکاری اقشار مختلف مردم و ماموران این تعداد دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: در این مدت حدود 12 هزار و 600 حلقه سی‌دی غیرمجاز، 234 هزار و 386 پاکت سیگارت خارجی، بیش از 11 کیلو تریاک، نزدیک به پنج کیلوگرم هرویین و 35 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شد و متخلفان برای رسیدگی بیشتر و تشکیل پرونده به مراجع قانونی منتقل شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت 26 فقره سرقت از منزل، 36 فقره سرقت از مغازه، 20 فقره سرقت اماکن خصوصی، 12 فقره دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 28 فقره سرقت داخل اتومبیل کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در مدت اشاره شده 33 نفر قاچاقچی مواد مخدر، 72 نفر قاچاقچی کالا و 144 نفر سارق نیز دستگیر شدند تا برابر قانون با آنها برخورد صورت بگیرد.
جدیدی به وقوع تصادفات در 20 روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت طی وقوع تعدادی تصادف درون‌شهری حدود 249 نفر مجروح و دو نفر فوت شدند همچنین در تصادفات برون‌شهری هم 219 نفر مجروح و 18 نفر فوت شدند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول