اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تشریح کرد:

دلایل خاموشی‌های گسترده در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در حال حاضر در 34 نقطه تبریز افت ولتاژ وجود دارد که در صورت عدم رسیدگی سریع به این مسئله شاهد خاموشی گسترده در تبریز خواهیم بود.

دلایل خاموشی‌های گسترده در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر برقی‌مقدم صبح امروز در جلسه بررسی حل مشکلات جابه‌جایی تیرهای چراغ برق تبریز با بیان اینکه در برخی شهرهای بزرگ کشور اعتماد و تعامل میان شهرداری و اداره برق موجب حل مشکلات شده است، اظهار کرد: متاسفانه در شهر تبریز اعتماد میان مسئولان در حداقل بوده و مسئولان اداره برق و شهرداری تبریز درصدد تخریب همدیگر هستند. 
برقی‌مقدم اضافه کرد: در مدت یک سال گذشته نامه‌های متعدد میان دو اداره رد و بدل می‌شود که در این میان برخی نامه‌های اهانت‌آمیز از سوی شهرداری به اداره برق ارسال می‌شود.
وی اظهار کرد: در اکثر شهرهای کشور اعتماد فی مابین میان ادارات وجود دارد که باید این روند در تبریز نیز برجسته‌تر از گذشته باشد.
برقی‌مقدم تاکید کرد: اداره برق تبریز تلاش دارد تا به وظایف خود عمل کند و در حال حاضر در 34 نقطه تبریز افت ولتاژ وجود دارد که نیاز به مجوز حفاری دارد که در صورت عدم رسیدگی سریع به این مسئله شاهد خاموشی گسترده در تبریز خواهیم بود.
وی گفت: اداره برق تبریز موظف است تا برق 220 ولت را به صورت کامل و سالم از نظر فنی به مردم ارائه دهد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: در حالی که چندین بار اداره برق تبریز توسط شهرداری در رسانه‌ها مورد حمله و تخریب قرار گرفته، اداره برق تنها یک بار این موضوع را رسانه‌ای کرده است.
وی افزود: در زمینه عمل به تکالیف اداره برق مصمم بوده و آرزو داریم تا تمام تیرهای چراغ برق لازم به جابه‌جایی را جابه‌جا کنیم.
برقی‌مقدم تاکید کرد: متاسفانه اداره برق تبریز در زمینه عمل به وظایف خود با مشکلات زیادی مواجه بوده و توانایی کار در این شرایط از عهده ما خارج است.
این مسئول با اشاره به استعلامات صورت گرفته اداره برق تبریز از مسئولان کشوری برق گفت: اداره برق تبریز بر اساس تکلیف مرکز موظف بر تامین هزینه انتقال برق نیست.
وی یادآور شد: با وجود تمام مسائل اداره برق تبریز خود را موظف به ارائه خدمات قانونی می‌داند و در این راستا همکاری لازم را خواهد داشت.
برقی‌مقدم افزود: هزینه جابه‌جایی تیرهای چراغ برق نیز باید به صورت کارشناسی تعیین شود تا اداره برق بتواند به وظایف خود عمل کند. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول