اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

بازخواست از مدیران حق شهردار تبریز است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: بازخواست و گله‌مندی از مدیران اجرایی شهر تبریز حق شهردار است.

بازخواست از مدیران حق شهردار تبریز است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علیرضا نوین صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت مشکلات جابه‌جایی تیرهای چراغ برق تبریز از نبود مدیریت واحد شهری در تبریز و عدم توجه مسئولان به اختیارات شهرداری انتقاد کرد.
وی تصریح کرد: کشاندن مسئله به رسانه‌ها در زمینه انتقال تیرهای برق صحیح نبوده و نباید این امر از سوی اداره برق رسانه‌ای می‌شد.
نوین همچنین با اشاره به موضع‌گیری و رسانه‌ای کردن موضوع از طرف شهرداری تبریز گفت: بازخواست، گله‌مندی از مدیران شهر تبریز حق شهردار تبریز است و شهردار نیز بر اساس همین موضوع از اداره برق تبریز گله‌مند بوده است.
وی تصریح کرد: در زمان بارش برف و راه‌بندان شهرداری آماج انواع تهمت‌ها و حملات قرار می‌گیرد و کم کاری بخش‌های دیگر بر عهده شهرداری گذاشته می‌شود.
شهردار تبریز گفت: هزینه جابه‌جایی تیرهای برق برای شهرداری هزینه قابل توجهی نیست و شهرداری چند برابر این هزینه را پرداخت کرده است.
شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز بیش از 300 میلیارد ریال برای خرید اتوبوس‌های جدید هزینه کرده است و در طرح‌های مختلف نیز شهرداری مبالغ  کلانی را هزینه می‌کند.


* شهرداری تبریز در عمل به تکالیف بیش از رسالت قانونی خود عمل کرده است
وی گفت: شهرداری تبریز در عمل به تکالیف بیش از رسالت قانونی خود عمل کرده و در حال حاضر اقداماتی انجام می‌دهد که در اصل بر عهده شهرداری نیست.
شهردار تبریز با انتقاد از عدم وجود مدیریت واحد و یکپارچه شهری گفت: نبود این مدیریت موجب شده تا برخی اختلاف‌ها به وجود آید اما مدیران ادارات موظف هستند تا مشکلات را با شهردار مطرح کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در حالی که کارها از جمله کارهای فرهنگی زمین مانده، حضور جدی داشته و در بسیاری از موارد خارج از محدوده عمل می‌کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول