اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد:

اجرای اتوماسیون اداری در شهرداری ساری جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری گفت: اجرای طرح اتوماسیون اداری در شهرداری ساری جدی گرفته شود.

اجرای اتوماسیون اداری در شهرداری ساری جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری در جلسه علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه بحث جرایم ناشی از کسری پارکینگ‌ها از سوی شهرداری لحاظ می‌شود باید برای ایجاد پارکینگ هزینه شود، اظهار داشت: زمان پیش‌بینی اعتبار و تصویب بودجه، پیوست اعتباری می‌تواند پروژه‌های اولویت دار را برای شهرداری مشخص کند.
وی یادآور شد:هزینه‌های درآمدی برای احداث پارکینگ در سه سال گذشته به راحتی قابل محاسبه است و باید در سال‌های آینده ایجاد پارکینگ در ردیف بودجه لحاظ شود.
باقری با اشاره به اینکه پیوست بودجه، اولویت کاری شهرداری را در اجرای پروژه‌ها مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: بودجه تنظیمی شورا برای شهرداری پیوست بودجه‌ای ندارد و ما سعی داریم بدون توجه به شهرداری خواسته‌های خود را اعمال کنیم.
این مسئول ادامه داد: چون اعتبارات شهرداری محدود است، پیوست بودجه موجب می‌شود پروژه‌ها بر مبنای اولویت اجرا شوند.
رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری به برخی از پرونده‌های حجیمی که در شهرداری بعد از یک روند کمیسیونی همچنان مسکوت مانده‌اند اشاره کرد و گفت: پرونده‌هایی که بعد از صدور رای زیر میز قرار می‌گیرند و برای تعیین تکلیف و یا ارسال به کمیسیون ماده 77 به تاخیر می‌افتند مطالباتی است که شهرداری می‌تواند از طریق آنها به بودجه سال جاری خود دست یابد.
باقری با تاکید بر اینکه در شورای دوم و سوم هزینه‌های زیادی برای اجرای اتوماسیون اداری در شهرداری ساری هزینه شد، ولی این طرح به درستی در شهرداری اجرا نمی‌شود، ابراز داشت: دیده می‌شود در ارائه پرونده کمیسیون ماده 100 فردی در نقل و انتقال پرونده‌ها دخیل است که اگر با اتوماسیون اداری انجام شود بسیاری از تخلفات اداری از بین می‌رود.
وی با بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی نوین برای روند اجرای پرونده‌ها در شهرداری ساری کمک شود، اذعان داشت: فاصله روند پرونده از کمیسیون ماده 100 تا واحد اجرائیات از طریق اتوماسیون اداری انجام شود بسیاری از پرونده‌های درآمدی که منجر به رای می‌شوند با سلامت کامل مسیر خود را می‌گذرانند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول