اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای ایلام:

پلیس جولان کلاهبرداران اینترنتی در ایلام را کم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام گفت: پلیس جولان کلاهبرداران اینترنتی در ایلام را کم کرده است.

پلیس جولان کلاهبرداران اینترنتی در ایلام را کم کرد
نعمت‌الله قبادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: کلاهبرداران حرفه‌ای با استفاده از فضای مجازی به اطلاعات شخصی افراد دسترسی یافته و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
وی ادامه داد: کلاهبرداران حرفه‌ای با ورود به فضای مجازی و با استفاده از اطلاعات شخصی افراد نسبت به خالی‌ کردن حساب‌های بانکی مردم اقدام می‌کنند.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این افراد پس از شناسایی طعمه‌های خود و با جلب اعتماد آنها و دادن وعده‌‌های مختلف اطلاعات عابربانک‌های آنان را دریافت و اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند. 
قبادزاده تصریح کرد: کلاهبرداران با ترفندهای مختلف فرد مورد نظر را اغفال کرده و در هنگام عملیات بانکی اقدام به خالی کردن حساب‌های بانکی وی می‌‌کنند. 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان ایلام گفت: در این راستا چند‌ نفر در استان ایلام شناسایی و دستگیر شده‌اند.
وی از عموم مردم استان ایلام خواست به هیچ وجه اطلاعات شخصی حساب‌های بانکی را در اختیار دیگران و افراد ناشناس قرار ندهند.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: اطلاعات حساب‌های بانکی کاملا شخصی و محرمانه است و باید هیچ‌کس از این اطلاعات با خبر نباشد.
قبادزاده تصریح کرد: مردم استان ایلام به توصیه‌های ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان ایلام دقت کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان ایلام گفت: در اتفاق‌های روی داده طی چند هفته گذشته کلاهبرداران با استفاده از زبان انگلیسی در کارتخوان‌ها اقدام به کلاهبرداری کرده تا فرد مورد نظر متوجه عملیات بانکی نشود.
وی ادامه داد: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان ایلام همواره آماده ارائه خدمات به مردم بوده و مردم و شهروندان ایلامی می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه کلاهبرداری اینترنتی مراتب را با شماره تلفن‌های 2182362 و 2182361 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول