اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل افزایش آلایندگی هوا؛

مدارس نوبت عصر اهواز تعطیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از تعطیلی مدارس نوبت عصر شهرستان اهواز در هر سه مقطع خبر داد و گفت: این تعطیلی برای همه مدارس موجود در محدوده شهرستان اهواز است.

مدارس نوبت عصر اهواز تعطیل شد
عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به دلیل رسیدن میزان آلایندگی‌های موجود در هوای شهرستان اهواز به بیش از 20 برابر حالت استاندارد همه مدارس این شهرستان در نوبت عصر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش‌دانشگاهی تعطیل اعلام شده است.
وی افزود: در شرایط کنونی در شهرستان اهواز بیش از 250 هزار دانش‌آموز در حال تحصیل است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی حضور این تعداد دانش‌آموز در مدارس از نظر سلامتی زیانی بسیار زیاد دارد و به این دلیل ترجیح داده شد تا مدارس در این نوبت تعطیل اعلام شود.
گفتنی است از صبح امروز سامانه گرد و خاکی از سمت عراق به خوزستان وارد شده است که باعث کاهش شدید دید و ایجاد اختلال در تنفس افراد پیر و خردسال شده است.
در شرایط کنونی میزان آلایندگی در شهر اهواز بیش از 2 هزار و 900 میکرو گرم بر مترمکعب است و شرایط در شهرستان خرمشهر 3 هزار و 350 میکروگرم بر متر مکعب است که معادل 22 برابر حالت استاندارد است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول