اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:

سامانه عراقی عامل گرد و خاک خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه عراقی به مرزهای ایران خبر داد و گفت: گرد و خاک موجود در استان متاثر از این سامانه است.

سامانه عراقی عامل گرد و خاک خوزستان
مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: شرایط گرد و خاک در استان خوزستان رو به افزایش است و به این دلیل شرایط به وسیله صدور اطلاعیه شماره 89 این اداره کل به مردم استان هشدار داده شده است.
وی با اشاره به اینکه استان خوزستان از ساعتی پیش متاثر از این سامانه است، تاکید کرد: استان خوزستان متاثر از این سامانه است و شرایط برای تردد در شهرها برای خردسالان و افراد مسن مناسب نیست.
وی با اشاره به این سامانه خاطرنشان کرد: با توجه به وزش بادهای شدید در غرب و مرکز کشور عراق و شکل‌گیری توده هوای همراه با گرد و غبار در منطقه مذکور، نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان‌دهنده احتمال تشدید این وضعیت در استان است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان تاکید کرد: انتظار می‌رود بخش‌هایی از غرب و مرکز استان کم و بیش شاهد بروز پدیده گردو غبار و کاهش دید ناشی از آن باشند.
در شرایط کنونی شهرهایی مانند اهواز، شوشتر، گتوند، شوش، دزفول و.... به دلیل گرد و خاک شدید آسمانی زرد رنگ و یا در شهر اهواز قرمز رنگ دارند که این نشان از تشدید شرایط کنونی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول