اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال کشور؛

فراز قم از سد فولاد ماهان اصفهان گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم در سومین هفته لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت.

فراز قم از سد فولاد ماهان اصفهان گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال فراز قم کسب نخستین پیروزی، موقعیت خود را در جدول رده بندی مسابقات فوتسال باشگاه‌های قم سر و سامان داد.
بازی‌های هفته سوم از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شنبه شب با انجام هشت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن تیم فوتسال فراز قم در نخستین بازی خانگی خود طعم نخستین پیروزی این فصل را چشید.
شاگردان ابوالفضل ثانی در این دیدار خانگی در حضور تماشاگران خونگرم قمی در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان بودند که در پایان میهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.
کسب این پیروزی بعد از دو شکست متوالی در هفته‌های اول و دوم فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نتیجه بسیار خوبی برای نماینده فوتسال قم بود و سبب شد تا امیدها نسبت به موفقیت این تیم در لیگ دسته اول این فصل بیشتر شود.
در حالی که فرازی‌ها در دو بازی قبل خود بدون سرمربی بودند، بعد از اینکه ابوالفضل ثانی برای نخستین بار در لیگ دسته اول این فصل روی نیمکت این تیم نشست، گویا وحدت و هماهنگی بیشتری بین بازیکنان این تیم ایجاد و سبب شد تا نماینده قم گام سوم را با پیروزی بردارد.
اما حریف هفته سوم تیم فوتسال فراز قم در مسابقات دور رفت از مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان بود که یکی از تیم‌های مدعی حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول به شمار می‌رود.
شاگردان ثانی در این مسابقه بازی بسیار خوب و هماهنگی را به نمایش گذاشتند و زننده گل اول مسابقه نیز تیم فوتسال فراز قم بود که توسط بازیکن سابق تیم کیش ایر در لیگ برتر فوتسال یعنی سجاد نوروزی موفق به باز کردن دروازه تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان شد.
با این حال اصفهانی‌ها در ادامه مسابقه در تلاش برای رسیدن به گل تساوی و جبران گل عقب مانده موفق بودند و توانستند دروازه تیم فوتسال فراز قم را باز کنند تا بدین شکل نیمه نخست و پایان 20 دقیقه مفید رقابت دو تیم با تساوی یک بر یک همراه شود.
در نیمه دوم تنها یک بار توپ مسابقه از خط دروازه‌ها عبور کرد و طی آن تیم فوتسال فراز قم بار دیگر توسط سجاد نوروزی به گل رسید تا این گل مقدمه رقم خوردن نخستین پیروزی تیم فوتسال فراز قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شود و نماینده قم به روزهای آینده در لیگ دسته اول بیش از پیش امیدوار بماند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول