اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم واترپلوی زنجان به مسابقات باشگاه‌های آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان زنجان با رد شایعات موجود در بین جامعه ورزش، از اعزام تیم واترپلوی این استان به مسابقات باشگاه‌های آسیایی خبر داد.

اعزام تیم واترپلوی زنجان به مسابقات باشگاه‌های آسیا
تقی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تاخیر به وجود آمده در برگزاری مسابقات قهرمانی واترپلوی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: طبق گفته مسئولان برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا در این مسابقات از روز پنجشنبه 24 آذر ماه آغاز می‌شود.
وی محل برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا را کویت اعلام کرد و افزود: طبق اعلام اولیه، مسابقات باشگاه‌های آسیا با شرکت هشت تیم برگزار می‌شود.
رئیس هیئت شنای استان زنجان، تیم‌های باشگاهی از کشورهای قزاقستان، ایران، عربستان و کویت را از جمله تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی واترپلوی باشگاه‌های آسیا برشمرد و تصریح کرد: هنوز تیم‌های شرکت کننده از شرق آسیا مشخص نشده است.
وی تعداد نفرات اعزامی به مسابقات باشگاه‌های آسیا را 13 ورزشکار اعلام کرد و گفت: حسین نجفی به عنوان سر مربی و اصلان جسمانی نیز به عنوان مربی تیم واترپلوی استان زنجان را در مسابقات باشگاه‌های آسیا همراهی می‌کنند.
نجفی اضافه کرد: مسابقات واترپلوی باشگاه‌های آسیا در کویت به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول