اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس را‌ه استان کرمانشاه‌ خبر داد‌:

50 هزار تومان جریمه آغوش گرفتن‌ اطفال حین رانندگی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای دی‌ماه رانندگانی که حین رانندگی اطفال خود را در آغوش داشته‌ باشند50هزارتومان جریمه خواهند شد.

50 هزار تومان جریمه آغوش گرفتن‌ اطفال حین رانندگی
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، خسرو کوثری پیش از ظهر امروز درنشست خبری که  در ستاد انتظامی فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: مرحله دوم اجرای قوانین جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی از اول دی‌ماه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد. 
وی اضافه کرد: از زمان اجرای‌ مرحله نخست قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی،‌ امسال‌ نسبت به سال گذشته‌ 9 درصد کاهش فوتی داشته‌ایم و در تلاش هستیم که‌ این آمار به 20 درصد برسد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: آمار تصادفات منجربه فوت درون شهری دراستان 27 درصد کاهش یافته است.
وی همچنین با اشاره به  کاهش 11 درصدی آمار تصادفات جرحی و فوتی درون شهری و برون شهری تصریح کرد: در مجموع استان کرمانشاه وضعیت خوبی از لحاظ اجرای قوانین نسبت به سال گذشته داشته است.
کوثری اضافه کرد: در حوزه درون شهری و برون‌ شهری 15 درصد اعمال قانون داریم که این افزایش آمار چشمگیر بوده است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمینه‌های اجرای قوانین فراهم شده و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد‌: روح این قوانین حق و تکلیف بوده و هدف پلیس در اعمال قانون اصلاح رفتار ترافیکی و نه جریمه کردن مردم است.
کوثری با اشاره به چند عنوان مهم از‌ جرایم که از اول آذر‌ماه در کرمانشاه ‌همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد، تصریح کرد:‌ به عنوان نمونه جریمه در آغوش داشتن اطفال حین رانندگی در کلا‌ن‌شهر‌ کرمانشاه 50‌هزار تومان و در شهرستان‌های استان 40‌هزار تومان است‌.
وی ادامه داد: همچنین جریمه استفاده از نور‌افکن یا چراغ دارای نور ذخیره کننده در جلوی وسیله نقلیه در شهر کرمانشاه 50‌هزار تومان و در شهرستان‌های استان 40‌هزار تومان است؛ استفاده از شیشه دودی به نحوی که راننده و سرنشین قابل تشخیص نباشند در شهر کرمانشاه 50هزارو در شهرستان‌های استان 30‌هزارتومان جریمه خواهد داشت.
وی در پایان گفت: درجدول‌ جدید جرایم، تخلفات راهنمایی و رانندگی‌ کم‌تر‌از20 هزار تومان جریمه نخواهد داشت.
انتهای پیام/خ۲۰   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول