اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌‌های همگانی استان اصفهان:

رشته طناب‌زنی را در اصفهان گسترش می‌دهیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌‌های همگانی استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، ترویج رشته طناب زنی در شهرستان اصفهان تصویب شد.

رشته طناب‌زنی را در اصفهان گسترش می‌دهیم
زهرا امین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طناب‌زنی به عنوان یک رشته جدید برای استفاده آحاد مردم و کارمندان شهرستان اصفهان مطرح شده و سیر صعودی خود را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه رشته طناب زنی در چند سال گذشته دچار افت شدید شده است، تصریح کرد: در هماهنگی‌های انجام شده با اداره آموزش و پرورش اصفهان دوره‌های مربیگری طناب زنی ویژه معلمان برگزار شد.
نایب رئیس هیئت ورزش‌‌های همگانی استان اصفهان ادامه داد: با درخواست شاهین شیران (رئیس دانشگاه علوم  پزشکی اصفهان) کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به زودی در دوره‌های طناب زنی شرکت کرده و به طور حتم این رشته ورزشی اثرات بسیار خوبی بر روحیه کارمندان این دانشگاه می‌گذارد.
وی در مورد رشته طناب‌زنی با اشاره به اینکه این ورزش جزو رشته‌های ورزشی هوازی است، تاکید کرد: به دلیل اینکه رشته طناب‌زنی نیاز به مکان و وسایل خاصی ندارد برای همین با اندکی تلاش می‌توان به راحتی این رشته را بین مردم ترویج داد.
امین در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه برای نخستین بار زنگ صبحگاهی و ورزش صبحگاهی برای کودکان خردسال زیر شش سال اجرا می‌شود، تاکید کرد: در این طرح خردسالان هر روز به مدت 20 دقیقه به انجام ورزش صبحگاهی می‌پردازند.
وی گفت: ترویج رشته طناب زنی خردسالان قرار بود از 15 سال گذشته جایگاه خود را بین مردم باز کند که این امر در سال جاری و با حمایت‌های سازمان بهزیستی استان اصفهان امکان‌پذیر شد.
نایب رئیس هیئت ورزش‌‌های همگانی استان اصفهان گفت: خانواده‌ها نیز در ترویج رشته طناب‌زنی نقش به سزایی دارند و والدین در کنار اهمیت دادن به کتاب و تحصیل فرزندان خود باید سلامتی آنها را نیز مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/م30 ‌
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول