اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

اخوان‌المسلمین بهترین گزینه برای حکومت در مصر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: هر چند گروه اخوان‌المسلمین به‌عنوان یک گروه اسلام‌گرا دارای برخی انحرافات است اما در شرایط حال بهترین گزینه برای حکومت در مصر به شمار می‌رود.

اخوان‌المسلمین بهترین گزینه برای حکومت در مصر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام یحیی رهایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مصادیق امر به معروف در جامعه دعوت یکدیگر به حفظ تقوا است.
وی ادامه داد: همگان باید بدانند اگر در جامعه‌ای اجرای امر به معروف و نهی از منکر به دست فراموشی سپرده شود آن جامعه با عقوبات شدید دنیوی و اخروی مواجه می‌شود.
خطیب جمعه شهرضا با اشاره به اهداف امام حسین (ع) از قیام عاشورا در تصریح کرد: امام حسین (ع) با هدف جلوگیری از ترویج منکرات در جامعه آن روز قیام کردند و از آنجایی که حکومت یزید منشأ تمامی منکرات در جامعه محسوب می‌شد به قیام و مبارزه علیه آن پرداختند.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به تحولات اخیر در جهان اسلام افزود: هرچند گروه اخوان‌المسلمین به‌عنوان یک گروه اسلام‌گرا دارای برخی انحرافات است اما در شرایط حال بهترین گزینه برای حکومت در مصر به شمار می‌رود.
رهایی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در ایام عاشورا گفت: عموم مردم و سازمان‌های مسئول در حوزه برگزاری مراسم‌های عزاداری به بهترین شکل ممکن ارادت خود را به حضرت امام حسین (ع) ثابت کردند و این جای بسی تشکر دارد.
وی اضافه کرد: بی‌نظمی و تداخل در برگزاری مراسم‌های عزاداری در سطح شهرستان شهرضا که به هیچ عنوان زیبنده نام این شهر نیست از سال‌های دور مطرح بوده است که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.
امام جمعه موقت شهرضا تصریح کرد: اجرای امر به معروف یک وظیفه بزرگ الهی بوده که هر فردی با توجه به توانایی خود موظف به اجرای آن در جامعه است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول