اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین اخبار از باشگاه صبای قم؛

جریمه انضباطی 2 بازیکن صبا در آستانه دیدار با مس

خبرگزاری فارس: دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته شانزدهم با مس کرمان جریمه انضباطی شدند.

جریمه انضباطی 2 بازیکن صبا در آستانه دیدار با مس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم امروز در هشتمین بازی خارج از خانه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در کرمان مقابل تیم فوتبال مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.
این مسابقه از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز جمعه هجدهم آذر در حالی به میزبانی مس کرمان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر این شهر برگزار می‌شود که صبای قم پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.
 
* جریمه انضباطی دو بازیکن صبای قم برای دیدار با مس کرمان
سرمربی تیم فوتبال صبای قم دو بازیکن تیمش را به دلیل مسائل انضباطی جریمه کرد تا آنها در دیدار حساس امروز با مس کرمان جزو غایبان صبای قم باشند.
رامین رضائیان بازیکنان جوان تیم فوتبال صبای قم که در دیدار مقابل تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پانزدهم لیگ برتر نیز در نیمه دوم به زمین بازی آمد و همچنین رسول بروش که در همین مسابقه از ابتدا برای صبا بازی کرد، با نظر کادر فنی صبا تیمشان را در دیدار هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همراهی نخواهند کرد.
 
* صبای قم در هشتمین بازی خارج از خانه میهمان مس
صبای قم این هفته هشتمین بازی خارج از خانه خود را در برابر تیم فوتبال مس کرمان و شاگردان میروسلاو بلاژویچ برگزار می‌کند.
صبا پیش از این در خانه حریفان لیگ برتری، با تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز، شاهین بوشهر، راه آهن شهر ری، مس سرچشمه کرمان، صنعت نفت آبادان، نفت تهران شاهین بازی کرده است که حاصل آن چهار پیروزی، یک تساوی و دو باخت بوده است.
 
* تداوم مصدومیت سه بازیکن اصلی صبا
تیم فوتبال صبای قم این هفته در دیدار مقابل تیم فوتبال مس کرمان علاوه بر رضائیان و بروش که به دلیل انضباطی این تیم را همراهی نکرده‌اند، سه بازیکن اصلی دیگر خود را نیز به سبب مصدومیت مقابل مس کرمان در اختیار ندارد.
اکبر صادقی در دیدار با تیم فوتبال نفت تهران در همان دقایق ابتدایی به شدت آسیب دید و چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود، ضمن اینکه سهراب بختیاری زاده همچنان به سبب جراحت دست خود نمی‌تواند در این دیدار بازی کند و البته حسین حجازی پور نیز از دیگر آسیب دیده‌های صبای قم است.
 
* تلاش صبای قم برای جبران شکست بازی مقابل داماش
صبای قم در بازی امروز جمعه برابر تیم فوتبال مس کرمان انگیزه دیگری هم دارد و این مهم جبران شکست بازی قبل برابر تیم فوتبال داماش گیلان است.
مسابقه رفت صبای قم برابر تیم داماش گیلان در هفته پانزدهم از نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که در آن مسابقه صبا مقابل میهمان خود در میان ناباوری با نتیجه یک بر صفر به شکست داد و دومین باخت خانگی لیگ یازدهم را پذیرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول