اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

چاره‌ای جز آزادسازی اراضی آبشار یاسوج نیست

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با اشاره به گردشگر پذیر بودن این شهر و آبشار یاسوج و مشکلاتی که در آینده از این رهگذر گریبانگیر خواهد شد، گفت: چاره‌ای جز آزادسازی اراضی آبشار یاسوج نیست و همه وظیفه دارند در این زمینه کمک کنند.

چاره‌ای جز آزادسازی اراضی آبشار یاسوج نیست
قباد نگین‌تاجی امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آبشار یاسوج آبروی گردشگری این شهر و استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: گردشگران و مسافرانی که این استان و شهر یاسوج را در فصول گرم سال مقصد مسافرت خود قرار می‌دهند در اولین مرحله به اسکان در آبشار یاسوج فکر می‌کنند.
وی با بیان ویژگی‌های منحصر به فرد این مکان تفریحی و گردشگری ابراز داشت: خوش آب و هوا بودن و نزدیکی به مرکز شهر و مرکز استان موجب شده بیشتر مسافرانی که منطقه ییلاقی یاسوج را مسیر گردشگری خود انتخاب می‌کنند، قبل از هر چیز آبشار یاسوج را برگزیده و در این محل خوش آب و هوا اتراق کنند.
وی با انتقاد از کارهایی که در طول دهه‌های اخیر در این مکان گردشگری انجام نشده، گفت: بسیار متعجبیم که با این همه خدماتی که در طول سه دهه از عمر انقلاب در کشور و این استان شده چرا هیچ دستگاه و فرد مسئولی به فکر گسترش و تحول در آبشار یاسوج نبوده است.
نگین‌تاجی با تقدیر از عملکرد استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توجه بیش از اندازه به موضوع خدمات شهری و امور گردشگری و جامع‌نگر بودن اکبر نیکزاد بیان کرد: در گذشته هیچ مسئول ارشد استانی این‌گونه به فکر آسایش و راحتی مردم در شهرها نبوده که همه شهرداران مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد بر این نکته صحه خواهند گذاشت.

*تعریض آبشار یاسوج با حمایت استاندار و مسئولان انجام می‌شود
شهردار یاسوج به طرح تعریض آبشار یاسوج اشاره کرد و گفت: در این مورد نیز اگر حمایت شخص استاندار نباشد هیچ کاری پیش نخواهد رفت که دلیل این مدعا کارهای انجام نگرفته در طول سالیان اخیر است.
وی آزادسازی اراضی آبشار یاسوج که هم‌اکنون در دست برخی از سازمان‌ها و نهادها قرار دارد را کمکی بزرگ به گسترش آبشار یاسوج و برطرف کردن مشکلات آینده این شهر دانست و گفت: اگر این کار صورت نگیرد انسداد بزرگی در خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران به وجود می‌آید که برای همه دردسر ساز خواهد بود.
نگین‌تاجی تصریح کرد: با شناختی که از مسئولان این دستگاه‌ها داریم به یقین آنها نیز دلسوزانه به این موضوع فکر خواهند کرد و با جا به جایی اراضی خود در آبشار یاسوج در مکانی دیگر از این شهر، از بحرانی که در آینده در این مکان ممکن است ایجاد شود به یاری ما خواهند شتافت.
وی از قول مساعد این دستگاه‌ها به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری در این ارتباط خبر داد و گفت: مسئولان این استان بخشی‌نگر نیستند و هنگامی که احساس کنند موضوعی نفع همگانی دارد با جان و دل در آن شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول