اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار خبر داد:

فریدونکنار امید اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار از گام بلند این تیم در جدول لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور برای کسب مقام قهرمانی خبر داد.

فریدونکنار امید اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور
محمدعلی علی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در شهرهای مختلف برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این مرحله تیم‌های شموشک نوشهر و متین بابل در زمین تیم بابلی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا با توجه به بازی‌های گذشته خود در نیمه میانی جدول قرار بگیرند.
به گفته مربی تیم فوتبال نوجوانان دانش شهرستان فریدونکنار، تیم تبلیغات اثر مشهد در روند شکست‌ناپذیری خود توانست چهار بار دروازه تیم همشهری خود پیشگامان مشهد را بگشاید و با حساب چهار بر یک از صد حریف خود بگذرد.
وی ادامه داد: تبلیغات اثر با این نتیجه هفت امتیازی شد و در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت البته این موفقیت موقتی آنها با انجام یک بازی بیشتر نسبت به دیگر حریفان محقق شده است.
علی‌نیا تصریح کرد: بازی‌های هفته دوم این رقابت‌ها به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو و تنها بازی تبلیغات اثر مشهد و متین بابل در مشهد برگزار شد که بابلی‌ها آن بازی را واگذار کردند.
وی بیان داشت: این هفته دانش فریدونکنار با یک بازی حساب شده بر پدیده ساری چیره شد تا گامی بلند و محکم برای قهرمانی و صعود به صدر جدول بردارد.
علی‌نیا گفت: سید مصطفی ذکریاپور، مصطفی هاشمی و محمد شیرزاد گل‌های دانش فریدونکنار را در این بازی به ثمر رساندند و همچنین ذکریاپور مهاجم خوش فکر فریدونکناری در حال حاضر با چهار گل زده در صدر گل‌زنان این گروه از رقابت‌ها قرار گرفته است.
وی با اشاره به برد یک بر صفر اتکا گلستان مقابل مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد اظهار داشت: مصطفی حسینیان، دانیال قدیمی، محمدرضا شفیعی، سید علی اکبرموسوی‌نژاد، کمال براری، امید خسروی، امیرهاشم‌زاده، سید علیرضا مهدیزاده، مصطفی هاشمی، علی یوسف‌نژاد و سید مصطفی ذکریاپور بازیکنان تیم فریدونکناری بودند و محمد شیرزاد، نوید بینش و عارف خلیلی نیز در نیمه دوم به میدان آمدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول