اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نفت تهران:

نفت توان رقابت با داماش را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از غیبت سنگربان این تیم مقابل داماش خبر داد و گفت: توانایی بازیکنان نفت تهران بسیار بالاست و آماده رقابت با داماش گیلان هستیم و با تمام قدرت به میدان می‌رویم.

نفت توان رقابت با داماش را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین فرکی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار داماش گیلان و صنعت نفت تهران، اظهار داشت: تیم داماش گیلان از تیم‌های با تجربه لیگ برتر است.
وی با بیان اینکه تیم نفت تهران دارای بازیکنان جوانی است، افزود: 45 روز پیش با داماش در جام حذفی بازی کردیم ولی امروز شرایط هر دو تیم متفاوت شده است.
سرمربی نفت تهران با اشاره به باخت هفته گذشته نفت در لیگ برتر و پیروزی داماش در هفته پانزدهم لیگ، گفت: داماش دارای روحیه خوبی است. 
وی تصریح کرد: نفت تهران دارای هواداران بسیاری در خانواده بزرگ نفت کشور است ولی با توجه به شرایط خاص، تماشاگر فیزیکی نداریم. 
فرکی درباره جایگاه نفت در جدول رقابت‌های لیگ برتر، بیان داشت: حاضر نمی‌شویم به هیچ عنوان این جایگاه را از دست بدهیم و تمام تلاش خود را برای ادامه موفقیت در لیگ برتر به‌کار می‌گیریم.
وی ادامه داد: دو بازیکن مصدوم تیم نفت هنوز نمی‌توانند در تمرینات حاضر شوند و «سوشا مکانی» سنگربان نفت به دلیل سه اخطاره بودن در مقابل داماش غایب است.
سرمربی صنعت نفت تهران با تمجید از نمایش خوب تیم نفت تهران در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تیمی که در 15 هفته در کورس قهرمانی مسابقات باقی‌مانده دارای شخصیت بزرگی است. 
وی به آمادگی بازیکنان نفت اشاره کرد و افزود: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده مسابقه با تیم داماش گیلان هستیم و از هر نظر با تمام توان برابر این تیم به میدان می‌رویم.
فرکی، توانایی بازیکنان نفت را بسیار بالا دانست و اذعان داشت: تیم ما از آغاز فصل به خوبی توانسته است در بازی‌های لیگ یازدهم اقتدار خود را نشان دهد.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت تهران از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه 18 آذر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول