اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه آذربایجان غربی خبر داد:

مرگ 350 نفر در جاده‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در 8 ماه امسال 350 نفر در تصادفات جاده‌ای آذربایجان غربی جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ 350 نفر در جاده‌های آذربایجان غربی
به گزارش خبرنگار فارس از ارومیه علی سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تصادفات جاده‌ای آذربایجان غربی در 8 ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش یافته است، اظهار داشت: در 8 ماهه سال گذشته تعداد 472 نفر تلفات را در جاده‌های آذربایجان غربی شاهد بودیم که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته122 نفر کاهش یافته و به 350 نفر رسیده است.
وی از آغاز طرح زمستانی از ابتدای دی‌ماه امسال خبر داد و افزود: تعداد 55 تیم گشتی محسوس، 23 تیم گشتی نامحسوس و 65 تیم ثابت مستقر در گردنه‌های برف‌گیر در طرح زمستانی از ابتدای دی‌ماه آماده خدمت‌رسانی به مردم استان می‌باشند.
این مسئول تصریح کرد: افزایش حضور محسوس و نامحسوس نیروهای انتظامی در سطح جاده‌ها و همکاری نزدیک‌تر با گروه‌های امدادی، کنترل و نظارت بر تجهیزات زمستانی ناوگان حمل و نقل به‌ویژه وسایل نقلیه عمومی مسافربری و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه دارای نقص فنی و همچنین روان سازی ترافیک در هنگام بارندگی‌ها از عمده اهداف اجرای طرح زمستانی است.
سعیدی اعلام کرد: آمار تلفات در زمستان سال گذشته 85 نفر بوده که امید است با اجرای هرچه جدی‌تر این طرح و  با اجرای مرحله دوم قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی در طرح زمستانی این رقم را کاهش دهیم.
وی بر همراهی تمام رانندگان در این زمینه تاکید کرد و گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تمام رانندگانی که در گردنه‌های برف‌گیر تردد می‌کنند الزامی بوده و امید می‌رود تمام رانندگان به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول