اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 18 سال؛

واگذاری زمین به فرهنگیان رفسنجان محقق نشد

خبرگزاری فارس: تکلیف 2 هزار تومان‌‌هایی که فرهنگیان رفسنجان سال 1372 برای دریافت زمین به حساب ریختند هنوز نامشخص است.

واگذاری زمین به فرهنگیان رفسنجان محقق نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، 3 هزار نفر از فرهنگیان شهرستان رفسنجان در سال 72 مبلغ 2 هزار تومان به ازای هر نفر و به مدیریت حمیدی‌پور که خود نیز فرهنگی است به حسابی واریز کردند تا زمینی را برای احداث مسکن تحویل بگیرند که بعد از گذشت 18 سال هنوز محقق نشده است.
چندی پیش عده‌ای از فرهنگیان شهرستان رفسنجان در تماس با خبرنگار فارس جویای تکلیف پول خود شدند.

* مخالفت استاندار وقت با واگذاری زمین به فرهنگیان رفسنجان
حمیدی‌پور بانی این کار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامی خیرخواهانه که برای فرهنگیان مفید بود، گفت: قرار شد زمینی در ازای این مبلغ به فرهنگیان داده شود، لذا من با پیگیری‌های خود توانستم زمینی را واقع در جاده سرچشمه تعیین کنم و با پیگیری از دادگستری مقرر شد که آن را تحویل بگیریم.
وی افزود: خادم مدیر وقت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان پرونده را از من گرفت و به مرحوم یدالله جعفری سپرد زیرا وی 28 واحد از رشته حقوق پاس کرده بود و بنا به گفته وی می‌توانست به راحتی زمین را تحویل بگیرد.
حمیدی‌پور با بیان اینکه جعفری با مکاتبه با استانداری با مخالفت استاندار وقت مواجه شده بود، گفت: علت این امر وجود زمین روی سفره آب زیرزمینی عنوان شد.
وی افزود: با قبول این دلیل مقرر شد دولت زمینی دیگر به فرهنگیان اعطا کند که جعفری فوت کرد و تحویل زمین به حالت تعلیق در آمد.

* پول واریزی چند برابر شده است
حکیمی یکی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش رفسنجان در سال 1372 که خود نیز برای این طرح ثبت‌نام کرده بود در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: پول واریزی آن زمان در حسابی در بانک سپه بلوار ضبط و پس از گذشت 18 سال چند برابر شده است.
وی خبرنگار فارس را به معاون مالی اداری آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان ارجاع داد که حدادی نیز قانون‌مندانه گفت: مصاحبه با مدیر آموزش و پرورش فعلی رفسنجان انجام شود.

* رئیس آموزش و پرورش رفسنجان: واگذاری این تعداد قطعه زمین مقدور نیست
محمد حسینی‌نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با فارس به انجام کار غیرکارشناسانه 3 هزار فرهنگی بدون دخالت اداره کل اشاره کرد و گفت: پول مورد نظر 6 میلیون تومان بوده که در حال حاضر با سود 15 درصد در این 18 سال به بیش از 45 میلیون تومان رسیده است.
وی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها انجام شد به هیچ‌ وجه امکان اعطای زمینی به این تعداد نیست زیرا باید شهری جدید ایجاد شود.
حسینی‌نسب گفت: از فرهنگیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، تقاضا کردیم خودشان برای پول خود تصمیم بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان می‌توانند پول خود را با سود دریافت کنند یا به عتبات عالیات برای مرقد امام علی (ع) و یا اینکه به حسینیه فرهنگیان و صندوق امداد برای بیماران صعب‌العلاج کمک کنند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول