اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات ایلام:

طبیب قلابی در ایلام دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات عمومی فرماندهی نیروی انتظامی ایلام گفت: با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات طبیب قلابی در ایلام دستگیر شد.

طبیب قلابی در ایلام دستگیر شد
عبدالله فرهادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که به طور غیرقانونی خود را پزشک و طبیب به مردم معرفی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: این فرد کلاهبردار و شیاد با تبلیغات دروغین مردم به منزلش هدایت می‌کرد و اقدام به تجویز دارو به طور غیرقانونی می‌کرد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: با مراجعه چندین نفر به منزل این فرد کلاهبردار شکایتی مبنی بر کلاهبرداری این فرد تحت پوشش طبابت به این دستگاه انتظامی واصل شدند.
فرهادی‌فر تصریح کرد: بر این اساس ماموران پلیس اطلاعات عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام موضوع را مورد رسیدگی جدی قرار دادند.
رئیس پلیس اطلاعات عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این فرد کلاهبردار در نخستین فرصت با مجوز دستگاه قضایی توسط پلیس دستگیر شد، افزود: ماموران پس از شناسایی محل فعالیت غیرقانونی این کلاهبردار در یک عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت کردند.
وی ادامه داد: متهم به کلاهبرداری پس از دستگیری و اعتراف به کلاهبرداری با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی استان ایلام شده است.
رئیس پلیس اطلاعات عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام از مردم خواست به هیچ عنوان فریب این نوع کلاهبرداری‌ها را نخورند و در صورت مشاهده این نوع رفتارها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول