اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب هیئت استانی کاریابی‌ها؛

زاوه، رشتخوار و جغتای دارای مرکز کاریابی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با تصویب هیئت استانی کاریابی‌ها شهرستان‌های زاوه، رشتخوار و جغتای هم دارای کاریابی شدند.

زاوه، رشتخوار و جغتای دارای مرکز کاریابی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، علی‌اکبر لبافی اظهار داشت: شهرستان‌های زاوه، رشتخوار و جغتای که تاکنون از داشتن مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی بهره‌مند نبودند با تصویب هیئت استانی کاریابی‌های خراسان رضوی دارای کاریابی شدند.
لبافی بیان کرد: به دنبال آن هستیم که در هر شهرستان حداقل یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی ایجاد کنیم.
لبافی تاکید کرد: با توجه به حساسیت امور کاریابی و ارتباط مسئول کاریابی با مردم و خانواده‌های آنان و دسترسی به اطلاعات شخصی کارجویان باید در اعطای مجوز دقت لازم لحاظ و افراد واجد شرایط و در عین حال توانمند جهت تاسیس کاریابی انتخاب شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: مدیران کاریابی توجه داشته باشند اکثر افراد بیکار که به کاریابی مراجعه می‌کنند دارای شرایط سخت و بحرانی‌‌اند و باید با آنان با صبر، حوصله و خوش‌رفتاری رفتار شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مدیران کاریابی موظف‌اند به صورت تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند، بنابراین چنانچه متقاضیان تاسیس کاریابی دارای شغل و سمت دیگری هستند لازم است از آن کناره‌گیری کنند.
لبافی با اشاره به تعداد کارجویان و به کار  گماردگان اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۵۷۳ نفر توسط این مراکز به کار گمارده شده‌اند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول