اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار:

تور مجازی گردشگری گلبهار راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از راه‌اندازی تور مجازی گردشگری در سایت شهر جدید گلبهار خبر داد.

تور مجازی گردشگری گلبهار راه‌اندازی شد
سیدمجتبی علوی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این تور مجازی با هدف معرفی کامل ظرفیت‌های شهری گلبهار، به طور مجزا تمام ظرفیت‌های موجود در شهر به همراه قابلیت ثبت‌‌نام برای طرح‌های مسکن و ... را ارائه می‌کند.
وی ادامه داد: در این قسمت از سایت تمام خدماتی که در شهر وجود دارد اعم از ظرفیت‌های گردشگری، ‌مشخصات کامل پروژه‌های مسکن مهر در قالب تعاونی‌های مسکن و انبوه‌سازان در تور مجازی معرفی شده است.
مدیرعامل شرکت گلبهار افزود:‌ تور مجازی گلبهار تمام اماکن فرهنگی، توریستی، تفریحی، اماکن مذهبی، ‌اداری و همچنین مناطق مسکونی را به صورت کاملا مجزا در فایل‌هایی مشخص به تفکیک در قالب عکس‌های پاناروما به نمایش می‌گذارد و در مجموع هر اطلاعاتی که برای درخواست‌کننده ضروری باشد، در این تور مجازی گردآوری شده است.
علوی‌مقدم تصریح کرد:‌ تصاویر پاناروما قابلیت ارائه عکس‌ها در قالب تصاویر سه بعدی 360 در 180 درجه را دارد و هر شخصی از هر نقطه‌ای از ایران می‌تواند به سایت شهر جدید ورود پیدا کند و از آنجا شهر را به صورت کامل دیده و با دیدن تصاویر در جهات مختلف وارد جزئیات و مشخصات هر منطقه شود.
وی ادامه داد: بعد از اینکه تمام مشخصات لازم در اختیار مشتریان قرار گرفت، برای ثبت‌نام در طرح مسکن مهر نیز از طریق همین سایت امکان ورود وجود دارد و درخواست‌کننده می‌تواند تنها با یک کلیک وارد طرح شده و سپس ساختمان مورد نظر و حتی فضای مبله شده را دیده و انتخاب کند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار تصریح کرد:‌ با این قابلیت به وجود آمده علاوه بر انتخاب ساختمان و فضای درونی آن حتی می‌توان از جنس نما و کف ساختمان نیز اطلاع حاصل کرد و سپس با اطلاعاتی دقیق نسبت به قیمت متراژ، پول اولیه و همچنین نوع وام‌های موجود اقدام به خرید مسکن کرد.
وی درباره قابلیت‌های گردشگری تور مجازی نیز اظهار داشت:‌ برای اطلاع از جاذبه‌های گردشگری به عنوان مثال این قابلیت وجود دارد که بر روی دریاچه مصنوعی واقع در شهر گلبهار در سایت کلیک کنند و بر روی آن زوم کرده تا تمام مشخصات دقیق و امکانات موجود در آن را ببینند.
علوی‌مقدم تصریح کرد:‌ هم‌اکنون این سایت در مراحل نهایی راه‌اندازی قرار دارد و همچنین عکس‌های مربوط به مراسم دفن شهدای گمنام در گلبهار هم در این سایت قرار می‌گیرد و در زمان راه‌اندازی نمایشگاه انبوه‌سازان تور مجازی گردشگری گلبهار نیز گشایش می‌یابد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول