اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه:

آموزش مقابله با زلزله همه‌گیر شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به زلزله‌خیز بودن کشورمان گفت: آموزش‌های مقابله با زلزله در بین اقشار مختلف مردم همه‌گیر شود.

آموزش مقابله با زلزله همه‌گیر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جهانگیر آذری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر سوادکوه با بیان اینکه کشور ما از جمله کشورهای حادثه‌خیز جهان است، اظهار داشت: قرار گرفتن کشور ما بر روی کمربند زلزله و وقوع همراه با خسارات جانی و مالی آن باید زنگ خطری برای ما به منظور کاهش خسارات آن باشد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه خواستار همه‌گیر شدن آموزش‌های ایمنی در مقابله با زلزله در سطح جامعه شد و افزود: تجربه‌های تلخ گذشته باید هشداری برای ما به منظور کاهش تلفات آینده باشد.
وی، سنین جوانی و نوجوانی را مناسب‌ترین زمان برای تعلیم و تربیت و زمینه شکل‌گیری عادات و باورها ذکر کرد و خاطرنشان کرد: طرح سراسری ایمنی و زلزله در مدارس در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش گنجانده شده است.
آذری از برگزاری سیزدهمین مانور سراسری ایمنی و زلزله در مدارس سوادکوه خبر داد و گفت: این مانور در مدرسه راهنمایی پسرانه عبدالحق شهر زیرآب و دبیرستان دخترانه معراج شیرگاه با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از حضور 260 نفر از دانش آموزان این مدارس در مانور ایمنی و زلزله خبر داد و افزود: در این مانور دانش‌آموزان با ماهیت زلزله، نحوه پناه‌گیری و مقابله با زلزله و انتقال مصدومین به مراکز درمانی آشنا شدند.
وی از توزیع کتابچه آموزشی ماهیت زلزله و اقدامات قبل، حین و بعد از آن و کتابچه کیف نجات خانواده در بین دانش آموزان خبر داد.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول