اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جبران ناکامی‌ها در فوتسال دسته اول کشور؛

فراز قم در خانه برابر فولاد ماهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود فولاد ماهان نوین اصفهان برای جبران ناکامی دو هفته اخیر به میدان می‌رود.

فراز قم در خانه برابر فولاد ماهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در گروه دوم مرحله مقدماتی عصر شنبه برگزار خواهد شد و طی آن نماینده فوتسال قم یعنی فراز در جدالی حساس در هفته سوم میزبان تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان خواهد بود.  
در این دیدار که در حضور طرفداران پر تعداد تیم فوتسال فراز قم در سالن ورزشی 2 هزار نفری مجموعه شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید، دو تیم قطعا بازی نزدیک و پایاپایی به نمایش خواهند گذاشت، دیداری که برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.
این دیدار در حالی از ساعت 16 عصر شنبه نوزدهم آذر ماه در قم و به میزبانی فراز برگزار می‌شود که نماینده فوتسال قم در دو هفته گذشته از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دو شکست متوالی را تجربه کرده است.
در هفته نخست این رقابت‌ها تیم فوتسال فراز قم طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال میهمان تیم کاوه زرند کرمان بود که به دلیل حاضر نشدن در این مسابقه با رای کمیته انضباطی سه بر صفر بازنده شد تا فصل جدید را خوب آغاز نکند.
در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، فرازی‌ها در هفته دوم از قم به شیراز رفتند تا در دومین هفته مسابقات برابر تیم با سابقه بنیاد مسکن فارس بازی کند که این دیدار را نیز با نتیجه سنگین هفت بر دو به میزبان خود واگذار کرد.
فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برای صعود دو تیم به مسابقات فصل آینده لیگ برتر، امسال نیز همانند چند فصل گذشته، با شرکت 16 تیم در دو گروه برگزار می‌شود و تیم فوتسال فراز قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول است که از این گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند تا در جدال با دو تیم برتر دیگر گروه، برای تعیین دو تیم صعود کننده به رقابت بپردازند.
تیم فوتسال فراز قم در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور که گروهی دشوار است، بر‌اساس گروه‌بندی انجام شده با تیم‌های فوتسال آرش بتن قزوین، هیئت قزوین، کاوه زرند کرمان، صدرای شیراز، هومن ساز ماهشهر، فولاد ماهان نوین اصفهان و بنیاد مسکن شیراز هم‌گروه شده است.
این در حالی است که تیم‌های فوتسال شهروند بابل، استیل آذین تهران، گاز خوزستان، نفت امیدیه اهواز، شهرداری تبریز، ماکو جوان ارومیه، فردوسی مشهد و فرش آراء مشهد در گروه نخست مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور جای گرفته‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول