اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تاکید کرد:

پاکسازی نقاط جرم‌خیز در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از تشدید طرح‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط جرم‌خیز در این استان خبر داد.

پاکسازی نقاط جرم‌خیز در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احمد خدایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تشدید مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در هرمزگان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این استان خبر داد.
وی در این راستا به برگزاری دو رشته عملیات اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده، روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی عملیات‌های طرح پاکسازی را در چند محله در بندرعباس اجرا و در این رابطه چهار کیلو و 40 گرم تریاک، هفت گرم سوخته تریاک و 63 گرم حشیش و یک‌هزار و 670 عدد قرص ترامادول کشف و سه نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.
خدایی همچنین ادامه داد: طی رشته‌ عملیاتی دیگر در روزهای نخستین هفته جاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای مقابله و مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، در اجرای این طرح منزل و پاتوق سه نفر خرده‌فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر به نام‌های معلوم را شناسایی و در بازرسی از منزل آنان 24 کیلو و 80 گرم تریاک و سه کیلو و 50 گرم شیره تریاک و یک کیلو و 30 گرم شیشه، جمعا 39 کیلو و شش گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند و سه نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه به اداره مبارزه با مواد مخدر استان انتقال و پس از تشکیل پرونده در راستای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
این فرمانده انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبارزه با خرده‌فروشان از درخواست‌ها و تقاضاهای همیشگی مردم محلات سطح شهرهای استان است،‌ تاکید کرد: اجرای طرح‌های مدنظر در این راستا توانسته است تا حدود زیادی رضایت شهروندان را در پی داشته باشد که بر همین اساس پلیس اصرار فراوان بر ادامه و لحاظ کردن اینگونه طرح‌ها دارد.
وی در پایان از خانواده‌ها خواست نسبت به برخی از رفتارها و معاشرت‌های فرزندان خود حساسیت بیشتری در محیط محله نشان دهند و فرزندان خود را از تبعات مواد مخدر و رابطه‌گیری با خرده‌فروشان آگاه کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول