اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بررسی علت عدم حل مشکل گازرسانی به شهرک صنعتی بناب؛

نماینده بناب: از وزیر نفت در صحن علنی سئوال می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از تاخیر سه ساله در گازرسانی به شهرک صنعتی بناب اظهار تاسف کرد و گفت: درصورتی که این مشکل تا یک ماه آینده مرتفع نشود، درصحن علنی مجلس از وزیر نفت سئوال خواهم کرد.

نماینده بناب: از وزیر نفت در صحن علنی سئوال می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاءالله اعزازی عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی بناب، روند عملیات گازرسانی به این شهرک را راکد و در عین حال تأسف بار دانست و با انتقاد از عدم همکاری شرکت گاز استان اظهار داشت: شرکت گاز موظف است گاز مورد نیاز شهرک‌های صنعتی را که به عنوان زیرساخت اولیه و مهم شهرها محسوب می‌شود، تامین کند اما شرکت گاز استان با وجود قول مساعد از سه سال قبل هنوز اقدام خاصی دراین زمینه انجام نداده و همیشه بدقـولی می‌کند.
عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه این بازدید که درحضور معاون بهره‌برداری شرکت گازرسانی استان انجام شد، به شرکت گاز استان هشدار داد، در صورتیکه حداکثر تا یک ماه آینده مشکل گاز شهرک صنعتی بناب مرتفع نشود، از طریق قانون اقدام کرده و در صحن علنی مجلس از وزیر نفت سئوال خواهم کرد.

مسئولان شرکت گاز وعده سرخرمن می‌دهند

اعزازی معتقد است شرکت گاز استان، مسئولان شهرستان بناب را سر کار گذاشته و همیشه وعده سرخرمن می‌دهد.
وی با بیان اینکه صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بناب به علت نداشتن گاز شهری متحمل خسارت و اذیت می‌شوند و چرخه تولید و صنعت شهرستان دچار کم رونقی و دلسردی شده است، گفت: مسئولان شرکت گاز استان باید هرچه سریع‌تر تکلیف گازرسانی به شهرک صنعتی بناب را مشخص کنند.

بناب شایسته سهل‌انگاری و بی‌توجهی نیست

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید از طرح «پل روگذر» ورودی شهرک صنعتی بناب؛ از تأخیر در اتمام این پروژه نیز انتقاد کرد و گفت: شهرستان بناب با داشتن چندین کارخانه و کارگاه بزرگ تولیدی و صنعتـی استان که به قطب صنعتـی استان هم معـروف است، شایسته این همـه بی‌توجهی و سهل‌انگاری نیست و جاده جدید شهرک صنعتی نباید به خاطر تأخیر در تکمیل پل روگذر منتهی به شهرک که این جاده را به ورودی شهرک وصل می‌کند، همچنان منتظر افتتاح بماند.

علت اصلی تأخیر در گازرسانی به شهرک صنعتی بناب را متوجه پیمانکار است

میرعباس مرتضوی معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز در این بازدید علت اصلی تأخیر در گازرسانی به شهرک صنعتی بناب را متوجه پیمانکار مربوطه دانست و گفت: پیمانکار احداث ایستگاه گازرسانی به این شهرک بیش از 20 میلیارد ریال از شرکت گاز طلبکار است و به علت پرداخت نشدن مطالبات قانونی وی، روند عملیات گازرسانی هم کـند پیش می‌رود و ما نیز جواب منطقی برای فشار به پیمانکار نداریم.
عده‌ای از سرمایه‌گذاران و صنعتگران شهرک صنعتی بناب هم درحاشیه این بازدید به خبرنگاران گفتند، از نبود گاز شهری در شهرک صنعتی بناب رنج می‌برند و بخشی از دستگاه‌های واحدهای تولیدی به علت نداشتن گاز همچنان در انتظار راه‌اندازی هستند.
آنها می‌گویند: همچنین سه سال است که طبق وعده شرکت گاز استان، منتظر استفاده از این نعمت خدادادی هستیم؛ اما تازه امروز می‌گویند که 18ماه دیگر باید صبر کنیم.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول