اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تاکید کرد:

تلاش برای شناسایی فرهنگ اصیل تبریز ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: تلاش برای شناسایی فرهنگ اصیل تبریز اولویت اصلی این سازمان در فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

تلاش برای شناسایی فرهنگ اصیل تبریز ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید رضا علوی در مراسم تودیع مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به سابقه فرهنگی شهر تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز همواره در طول تاریخ به‌عنوان شهری پیشرو و موفق بوده و ما باید تلاش کنیم تا مکتب اصیل تبریز را به‌عنوان یک مکتب پیشرو و موفق به جهانیان بشناسانیم.
وی خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز آماده هرگونه همکاری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط است.
محمددادی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: عملکرد شهرداری در توجه به مسائل فرهنگی شهر تبریز قابل تقدیر است.
وی افزود: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر در کنار توجه به مسائل عمرانی و زیر بنایی شهر تبریز، رویکرد مناسبی را در اجرا و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی داشته است.‌
وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های شهرداری تبریز در توسعه فرهنگ و فرهنگ‌سازی در این شهر تاکید کرد: شهرداری تبریز همواره یکی از نهادهای موثر در روند توسعه فرهنگ و اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در شهر تبریز بوده است.
دادی سخنان خود از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهر تبریز خبر داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول