اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بناب:

سیستم‌های شهرداری بناب به زودی تحت وب می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بناب گفت: از ابتدای سال 1391 تمام سیستم‌هایی که شهرداری بناب با آن کار می‌کند، تحت وب خواهد بود و دیگر سیستمی که بستر اینترنتی نداشته باشد، در شهرداری نخواهیم داشت و کل سیستم‌ها تحت وب خواهد بود.

سیستم‌های شهرداری بناب به زودی تحت وب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سید اسدالله مجتبی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به گام‌هایی که این شهرداری در زمینه راه‌اندازی سیستم‌های یکپارچه‌سازی مالی و اداری و شهرسازی انجام داده، اظهار داشت: سیستم یکپارچه سازی شهرسازی از هشت بخش تشکیل شده که طی سال‌های 83 تا 89 به اجرا درآمده و در حال حاضر در شهرداری بناب مستقر شده است.
وی افزود: با استفاده از این سیستم تمام استعلام‌ها از اداره‌های خدمات‌رسان همچون اداره آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مجتبی‌پور اضافه کرد: راه‌اندازی پورتال شهرداری بناب یکی از برنامه‌های جدی است که در دستور کاری ما قرار دارد و فازهای اول این پورتال همچون درخواست الکترونیکی صدور پروانه ساختمانی، پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی، پرداخت الکترونیکی عوارض اصناف و مشاهده پرونده‌های راه‌اندازی شده خواهد بود که افراد با یک بار مراجعه به شهرداری و دریافت کد رهگیری نسبت به بازبینی پرونده ملکی خود اقدام خواهند کرد.
شهردار بناب گفت: به دنبال استقرار و راه‌اندازی سیستم پورتال که از اوایل سال 91 به صورت کامل عملیاتی خواهد شد، در مرحله بعدی نیز دفاتری تحت عنوان کارگزار توسط بخش خصوصی ایجاد خواهد شد که در این طرح مردم به جای مراجعه حضوری و مستقیم به شهرداری می‌توانند با مراجعه به این دفاتر و یا از طریق اینترنت مسائل اداری خود را با شهرداری حل کنند و شهرداری فقط به عنوان ناظر به دفاتر نظارت و آنها را کنترل خواهد کرد.
مجتبی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقشه شهر بناب نیز در سیستم اینترنت پیاده‌سازی خواهد شد؛ عنوان کرد: تلاش می‌کنیم به دنبال پیاده‌سازی سیستم تحت وب، نقشه‌های تهیه شده از ادارات خدمات‌رسان نظیر گاز، آب، برق و مخابرات دریافت کرده و آنها را در یک نقشه واحد پیاده‌سازی کنیم تا در طرح‌های شهرداری با کم‌ترین هزینه نسبت به انجام پروژه‌های خود اقدام کنیم.
وی اذعان داشت: همچنین ادارات خدمات‌رسان نیز به صورت کامل از این نقشه استفاده کـرده و در برنامه‌ریزی‌های خود از آخرین پروژه‌های شهرداری مطلع شده و نسبت به برنامه‌ریزی پروژه‌های مربوطه به ادارات خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول