اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار قم خبر داد:

اجرای برنامه‌های مختلف در دهه بصیرت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در خصوص برنامه‌های 9 دی و 19 دی ماه گفت: در این دهه برنامه‌هایی با محور بصیرت در استان اجرا می‌شود و در 19 دی ماه نیز مردم در قالب کاروان‌های زیارت مقام معظم رهبری به دیدار معظم له خواهند رفت.

اجرای برنامه‌های مختلف در دهه بصیرت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی عرب‌انصاری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 و 19 دی ماه و دهه بصیرت به ماه محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی اشاره و اظهار کرد: عاشورا و تاسوعا از محزون‌ترین روزهای زندگی بشر است که انسان از این دو روز درس‌های بسیاری خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: در عاشورا مکتب اخلاقی امام حسین(ع) تفسیر شد که برای بشر درس بزرگی بوده و تمام درس‌های زندگی در عاشورا نهفته شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به طرفداران آل یزید در روز عاشورا افزود: در روز عاشورا در دایره دشمن افرادی بودند که سابقه سنگین و منشا اثر بوده‌‌اند ولی متاسفانه دنیا‌طلبی و مقام‌پرستی آنها را ذلیل کرد و در مقابل امام حسین(ع) ایستادگی کردند.
‌عرب انصاری تصریح کرد: در آن زمان فتنه‌ای به وجود آمده بود که دشمن ‌علیه پسر پیامبر(ص) قیام کرده و آنها را به شهادت رسانده و خاندان پاکشان را به اسارت بردند.
وی ادامه داد: در زمان ما نیز فتنه در سال 88 ایجاد شد که بسیار نیز مجهول بود اما بصیرت خوراک خواص و عوام بود و با نگاه و هدایت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب نظام به سلامت از این مسیر فتنه گذشت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: مردم در نهم دی ماه با حضور خود در خیابان‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و تکلیف را بر همگان مشخص کردند.
‌عرب انصاری گفت: 9 دی تکلیف را بر همگان مشخص کرد و جای هیچ حرفی را باقی نگذاشت و 9 دی در امتداد 19 دی ماه است.
وی بیان کرد: این دو روز فراموش نشدنی هستند که در این ایام مردم بنیاد انقلاب اسلامی را محکم و استمرار نظام را با غیرت دینی خود مستحکم کردند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در خصوص برنامه‌های 9 دی و 19 دی ماه گفت: در این دهه برنامه‌هایی با محور بصیرت در استان انجام خواهد شد و در 19 دی ماه نیز مردم در قالب کاروان‌های زیارت مقام معظم رهبری به دیدار معظم له خواهند رفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول