اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

ملک موقوفه باید به ارزش واقعی آن به اجاره داده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: ملک موقوفه باید به ارزش واقعی آن به اجاره داده شود.

ملک موقوفه باید به ارزش واقعی آن به اجاره داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی پیش از امروز در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف سراسر استان خراسان جنوبی اظهار داشت: امام حسین(ع) چراغ فروزان هدایت است و ما باید با الگوپذیری از آن امام همام راه نجات و کمال خود را بیابیم.
وی خطاب به کارکنان اوقاف گفت: رسالت شما عزیزان در دستگاهی که متعلق به اهل بیت (ع) بوده بسیار سنگین است چراکه شما امانتدار موقوفاتی هستید که نیات آن صرف امورات خیر در جامعه می‌شود.
امام جمعه بیرجند افزود: افرادی که به جای دل بستن به خداوند متعال به خوردن مال وقف دلخوش کردند بدانند که آنچه انسان را به ابدیت می‌رساند انجام کار خیر از جمله وقف است.
رضایی بیرجندی بر احیای موقوفات تأکید کرد و افزود: اگر موقوفات احیا شود بسیاری از مشکلات و معضلات مبتلا به جامعه هموار خواهد شد.
وی همچنین به روز رسانی اجارات را از وظایف دیگر اوقاف برشمرد و افزود: ملک موقوفه باید به ارزش واقعی آن به اجاره داده شود و نگاه به موقوفات به عنوان اموال بی‌صاحب و ارزان باید عوض شود.
امام جمعه بیرجند از عملکرد اداره کل اوقاف استان در راستای اجرای نیات واقفان و دستگاه فرهنگی استان قدردانی کرد.
رضایی بیرجندی یادآور شد: در انقلاب ما زور معنا ندارد و جانمایه نظام اسلامی ما مردم هستند و امروز ما نیز شاهد رهبری عالمانه مقام معظم رهبری که معجزه عملی امام خمینی (ره) است در کشور اسلامی خود هستیم.
وی ادامه داد: کشور ایران امروز در حساس‌ترین دوران خود قرار دارد چراکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری قرار داریم و مردم ایران باید از این موقعیت حساس شناخت کافی داشته باشند.
امام جمعه بیرجند افزود: امروز ما از قدرت کفار و بیگانگان هراسی نداریم ولی از پرچم‌های رنگارنگی که به نام ولایت در درون کشور وجود دارد باید ترسید تا از راه راست منحرف نشویم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول