اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان:

نیازمند بازنگری در حوزه قوانین صنعت و معدن هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: در حوزه قوانین وزارت ادغام شده صنعت، معدن و تجارت بازنگری اساسی صورت گیرد.

نیازمند بازنگری در حوزه قوانین صنعت و معدن هستیم
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: همت و کوشش صنعتگران استان اصفهان مثال زدنی و موجب سرافرازی نظام و کشور شده است.
وی ادامه داد: کشور باید در زمینه تولید و صادرات به طریقی حرکت کند که دو طرف تولیدکننده و صادرکننده در شرایطی برابر به رقابت بپردازند.
رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان از موافقت بخش خصوصی در زمینه کاهش تصدی‌ گری‌های دولت سخن گفت و افزود: بخش دولتی وظیفه دارد پشتیبان تولیدکننده و صادرکننده باشد و در شرایطی که تولید ملی از بخش‌های مختلف اقتصادی در شرایط تحریم قرار گرفته است، دولت با حمایت‌های خود از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کند.
وی با اشاره به مشکلات بخش صنعت تصریح کرد: مشکلات صنعتگران آن قدر قوی است که شاید در ظاهر آسان به نظر برسد، اما در عمل مانع پیشرفت قشر صنعتگر ما است که هرچه سریع‌تر باید از سوی مسئولان کشور چاره‌ای برای حل این معضل اندیشیده شود.
سهل‌آبادی از تعدد قوانین در کشور را مشکل‌زا توصیف کرد و ادامه داد: باید در زمینه برخی قوانین دست و پاگیر در کشور چاره‌ای اندیشیده شود.
وی اضافه کرد: در حوزه قوانین وزارت ادغام شده صنعت، معدن و تجارت بازنگری اساسی صورت گیرد.
رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان با اشاره به بیکاری جوانان کشور گفت: این مشکل خود معضل بزرگی است که موجب شده این قشر از جامعه جدا شده و در پی آن جرایمی را در پی داشته باشد.
وی تاکید کرد: تامین مواد اولیه تولیدکنندگان با قیمتی مناسب موجب اشتغال جوانان و در نتیجه افزایش تولید در کشور می‌شود.
سهل‌آبادی با اشاره به اجرای طرح هدفمند شدن یارانه‌ها و در پی آن افزایش مشکل تولیدکنندگان گفت: هم‌زمان با اجرا شدن طرح هدفمند شدن یارانه‌ها و در پی آن افزایش هزینه تولید برای صنعتگران و معدن کاران، تا این لحظه 30 درصد یارانه‌ مصوب برای این قشر در اختیار آنها قرار نگرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول