اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو انجام می‎گیرد:

برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎های گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: یکی از مصوبات کمیسیون دانشجویی که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان انجام گرفت برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎های گلستان است.

برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎های گلستان
جواد قناعت امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: دانشجو باید جلودار و پرچمدار استکبارستیزی باشد.
وی تصریح کرد: دانشجویان به اقتضای جوان‎بودن‎شان افرادی آرمان‎خواه و آرمان‎گرا هستند که باید با درک شرایط موجود، همواره پاسداری از نظام، منافع کشور و آرمان‎های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب را در نظر داشته باشند.
استاندار گلستان وظیفه یک دانشجو را تحلیل درست شرایط عنوان کرد و افزود: وضعیتی که کشور در عرصه‎های بین‎المللی پیدا کرده،‌ وضعیت مطلوبی است و سیر نظام سلطه و متحدانش در عرصه‎های بین‌المللی رو به شکست و نابودی است و هر روز شاهد شکست‎های پی‎در‎پی آمریکا و متحدانش در کشورهای اروپایی و سایر کشورها هستیم.
قناعت در خصوص تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان ایرانی گفت: این حرکت نشان‎دهنده انزجار و تنفر دانشجویان به نمایندگی از مردم عزیز کشورمان نسبت به خیانت‎ها، جنایت‎ها و دخالت‎های انگلیس همان روباه پیر بوده است.
وی با بیان اینکه مردم ما خاطره خوبی از کشور انگلیس ندارند، اظهار کرد: انگلیس قبل از انقلاب، خیلی از منابع کشور ما را به یغما برد، کودتاهایی در ایران ایجاد کرد و این دخالت‎ها همچنان بعد از پیروزی انقلاب وجود داشت و از متجاوزان و قطعنامه‎هایی که ‌علیه کشورمان انجام می‎گرفت، حمایت کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول