اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره راه البرز صوت گرفت؛

آغاز طرح زمستانی در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر اداره راه استان البرز گفت: طرح زمستانی اداره کل راه و ترابری استان البرز با شروع فصل سرما آغاز شده است.

آغاز طرح زمستانی در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان البرز‌، مهدی رضوی با اعلام آغاز طرح زمستانی این اداره کل اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل سرما طرح ویژه زمستانی شامل افزایش کانکس‌های راهداری، گشت راهداران و استقرار نمک در کنار جاده‌ها آغاز می‌شود.
این مسئول بیان کرد: راهداران در سرما و گرما  بدون محدودیت زمانی در خدمت هموطنان هستند و از مردم نیز خواهشمندیم همکاری لازم را با ما داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود از بلاتکلیف بودن جاده دور دریاچه سد طالقان خبر داد و گفت: با گذشت چند سال از احداث سد طالقان، جاده دور دریاچه از سوی اداره امور آب استان تهران بلاتکلیف مانده است.
این مسئول ضمن اعلام اینکه اداره امور آب استان تهران در تحقق وعده خود مبنی بر احداث جاده دور سد کوتاهی می‌کند، افزود: با توجه به تردد بالایی که در این مسیر صورت می‌پذیرد ملزم به احداث این جاده هستیم ولی متاسفانه بر خلاف قولی که اداره امور آب به اداره راه برای احداث مجدد این جاده داده بود، شاهد کوتاهی در تحقق این امر هستیم.
به گفته این مسئول با احداث سد طالقان بخش‌هایی از راه‌های حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری تخریب شد که در این راستا اداره امور آب استان تهران متعهد شد تا نسبت به احداث مجدد این جاده اقدام کند.
بنابر این خبر، طبق گزارش‌هایی که به اداره راه طالقان واصل می‌شود، مردم خواستار پیگیری مجدانه این امر هستند، چرا که با توجه به ورود به فصل سرما و بارندگی تردد در این مسیر به سختی صورت گرفته و گاها امکان‌پذیر نیست.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول