اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اطلاع‌رسانی شهروندان نقشه سرقت طراحی نشد

خبرگزاری فارس: پلیس کرمانشاه در پی خبر و تماس مردمی با پلیس 110، سه نفر را که در امر سرقت فعالیت داشتند و در حال طراحی نقشه سرقت دیگری بودند، دستگیر کرد.

با اطلاع‌رسانی شهروندان نقشه سرقت طراحی نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خصوص دستگیری سه نفر به اتهام سرقت بیان داشت: در پی اطلاع از منابع خبری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو که سرقت احشام و غیره را انجام می‌دهند‌، غرو‌ب‌ها در حوالی یکی از روستاهای کرمانشاه دور هم جمع شده و حین مصرف مواد مخدر نقشه سرقت را طرح‌ریزی می‌کنند‌، پلیس دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار داد.  
علیرضا مرزبانی اضافه کرد: ماموران پاسگاه سراب نیلوفر برای بررسی به محل عزیمت و متهمان را که قصد فرار با یک دستگاه خودرو داشتند، دستگیر کردند؛ از آن‌ها نیم گرم شیره تریاک‌، 100 سانت شیشه و یک عدد اسپری فلفلی پلیس آمریکا کشف و ضبط شد‌.
وی ادامه داد: متهمان برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شدند‌. 
مرزبانی درباره دستگیری متهم دیگری گفت‌: شاکی به کلانتری 23 مراجعه و اظهار داشت‌، 8 دستگاه رادیاتور منزلم به سرقت رفته و در این رابطه به یک نفر مظنون هستم‌.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: فرد مظنون با راهنمایی‌های مالباخته دستگیر و در بازجویی‌های اولیه صراحتا به بزه انتسابی با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد‌.
این متهم در بازجویی‌ها عنوان داشت‌، وسایل مسروقه را به مغازه ضایعات فروشی در سطح شهر فروخته‌ام که با راهنمایی‌های متهم فرد مالخر دستگیر و اموال مسروقه نیز در بازرسی از مغازه وی کشف و ضبط شد‌.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول