اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان ارشد استان خوزستان، سید‌منوچهر سید‌جلالی تودیع و سید‌خلف موسوی به عنوان مدیر‌کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان معرفی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید‌خلف موسوی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های خوزستان برای ایجاد اشتغال استفاده شود
وی ظرفیت اشتغال در استان را بالا عنوان کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های خوزستان برای ایجاد اشتغال استفاده شود.
همچنین در ادامه سید‌منوچهر سید‌جلالی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی انجام شده در این مدت عنوان کرد: به منظور رفاه حال کارگران، استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران اهواز، مهمانسرا و مجتمع رفاهی ورزشکاران، جایگاه تماشاگران و زمین چمن مجموعه ورزشی کارگران اهواز آماده بهره‌برداری است.
وی افزود: استان خوزستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ هزار کارگر شاغل زیر پوشش قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی دومین استان کشور بعد از تهران است و جمعیت خانوار کارگری در استان خوزستان بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر است که لازم است به نیازهای رفاهی و ورزشی قشر کارگر در استان توجه شود.
سیدجلالی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه و ایجاد فضاهای ورزشی در استان‌ها است، اظهار کرد: روند جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش ورزش کارگران از سال ۷۸ رشد چشمگیر خود را آغاز و با مجموع مبلغی بالغ بر ۷۸، ۳ میلیارد ریال در دوره سه ساله سال۸۷ تا ۸۹ نسبت به عملکرد سال‌های ۸۵ تا ۸۶ با مجموع مبلغ ۱۶، ۱میلیارد ریال حدود ۵۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی گفت: در حال حاضر در سطح استان چهار زمین چمن فوتبال، شش استخر و تعدادی سالن سرپوشیده وجود دارد که بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین آن‌ها سالن سرپوشیده شهدای کارگر اهواز است که علاوه بر برگزاری مسابقات فوتسال قابلیت استفاده در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال، هندبال، والیبال و ورزش‌های انفرادی مثل کشتی و تکواندو و...، آماده ارائه خدمات به کارگران و خانواده‌های این عزیزان است.
سید جلالی با اشاره به اینکه عملیات ساخت و احداث چهار استخر سرپوشیده در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان، دزفول و اندیمشک از سال ۸۷ شروع شد تصریح کرد: عملیات اجرایی استخر مجموعه ورزشی کارگران اهواز از اردیبهشت ماه سال ۸۹ آغاز شد و در آبان ماه سال جاری در مدتی کمتر از ۱۸ ماه آماده بهره‌برداری شد.
وی با بیان اینکه نشاط و شادابی در محیط کار یکی از عوامل مؤثر در افزایش بهره وری است، تاکید کرد: تلاش مسئولان گسترش و ایجاد انگیزه و نشاط در سطح واحدهای تولیدی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول