اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:

دشمنان از ارزش‌های نهضت حسینی در ایران زخم خورده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: امروز تهدید ملت ایران فاقد ارزش جهانی است، چرا که فداکاری و ایثار این ملت بسیجی ضربات مهلکی بر پیکر استکبار جهانی وارد ساخته و دشمنان اسلام زخم خورده از ارزش‌های نهضت حسینی در ایران هستند.

دشمنان از ارزش‌های نهضت حسینی در ایران زخم خورده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعد از ظهر امروز در جمع کارگران عزادار تبریز با اشاره به نقش مردم در شکست ابهت دشمنان اسلام و قرآن اظهار کرد: عصاره فرهنگ و تفکر بسیج خدمت به مردم برای رضای خداست و بسیجیان به برکت ایمان ابهت دشمنان را شکسته‌اند.
وی تصریح کرد: بسیجیان درس عزت و اقتدار و صلابت را در دانشگاه بزرگ عاشورا آموخته‌اند و افتخار بزرگ نیروهای بسیجی ارادت و عشق آنان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.
رضوانی افزود: کارگران بسیجی در حماسه دفاع مقدس علاوه بر حضور در گردان‌های رزمی در عرصه تولید تجهیزات نظامی کارهای ارزشمند و افتخارآفرین انجام داده‌اند.
وی با اشاره به تهدیدات استکبار جهانی یادآور شد: ملت بزرگ ایران با الهام از نهضت حماسه جاوید امام حسین(ع) درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنان اسلام و قرآن آموخته‌اند.
 وی بیان داشت: امروز تهدید ملت ایران فاقد ارزش جهانی است، چرا که انقلاب اسلامی ایران و فداکاری و ایثار ملت بسیجی ضربات مهلکی بر پیکر استکبار جهانی وارد ساخته و دشمنان اسلام و قرآن زخم خورده از ارزش‌های نهضت حسینی در کشور ایران است.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا تصریح کرد: این سرزمین دیار مردان و زنان بسیجی عاشق ولایت است و همیشه آماده جانفشانی و ایثار و گذشت از جان در راه خدا هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول