اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد:

حمایت استانداری از هیئت دو ومیدانی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: از هیئت دو ومیدانی استان بوشهر به ویژه ورزشکاران برجسته و دارنده مقام‌های آسیایی و جهانی حمایت می‌کنیم و این هیئت از این پس هیئت دو ومیدانی استانداری بوشهر خواهد بود.

حمایت استانداری از هیئت دو ومیدانی استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست با قهرمانان دو ومیدانی این استان اظهار داشت: وظیفه داریم شرایط لازم را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای به تمرین و مسابقه بپردازند.
وی افزود: ما هرگونه شرایط را برای تمرین و موفقیت قهرمانان این رشته فراهم می‌کنیم و آنان نیز باید با توکل بر خدا و همت جانانه و اراده برای کسب عنوان‌ها برتر در مسابقات آسیایی و جهانی تلاش کنند.
جهانبخش اظهار داشت: این ورزشکاران با داشتن عرق بومی از پذیرفتن پیشنهادهای خوب از سوی تیم‌های استان‌های دیگر خودداری کرده‌اند و تلاش می‌کنند برای استان بوشهر مدال کسب کنند.
وی اضافه کرد: بنابراین باید با تمام توان از آنان حمایت و رضایت آنان را جلب کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از حمایت‌های استاندار بوشهر از هیئت دو ومیدانی استان گفت: استاندار دستور داده است پیست تارتان که در ارتقا ورزش دو ومیدانی بسیار تاثیرگذار است، امسال به بهره‌برداری برسد.
رضا جمشیدی ادامه داد: با حمایت استانداری از هیئت دو ومیدانی و قهرمانان مدال‌آور این رشته بار زیادی از دوش تربیت بدنی برداشته شده است.
وی اضافه کرد: استعدادهای خوبی در رشته دو ومیدانی در استان بوشهر وجود دارد و این رشته را به طور ویژه دنبال می‌کنیم.
جمشیدی اظهار داشت: با وجود شرایط نامناسبی که امسال هیئت دو ومیدانی استان داشت تیم دو ومیدانی را تشکیل دادیم و با حمایت‌های استانداری و استاندار بخشی از مشکلات حل شد و این تیم خود را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: پیمان رجبی یکی از مدال‌آورترین قهرمانان این رشته به خاطر عرق بومی و تعصب به استانش از امضای قرار داد 25 میلیون تومانی با نفت خودداری کرد و برای تیم استان بوشهر تمرین می‌کند.
وی، کسب دو مدال برنز در مسابقات جوانان آسیایی، یک مدال برنز مسابقات بزرگسالان آسیا و یک طلا و نقره در مسابقات بین‌المللی را از جمله موفقیت‌های پیمان رجبی این مدال‌آور بوشهری در رشته دو ومیدانی در سال گذشته عنوان کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول