اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد:

ساخت کمربندی جدید تولم‌شهر صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از ساخت کمربندی جدید تولم‌شهر برای کاهش حجم ترافیک به طول سه کیلومتر در این شهرستان خبر داد.

ساخت کمربندی جدید تولم‌شهر صومعه‌سرا
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا کریم شعبانی ظهر امروز در جریان بازدید از مسیر ترانزیتی بخش تولم‌شهر این شهرستان اظهار داشت: تولم‌شهر به دلیل وجود بازار هفتگی «پنجشنبه بازار» در حوزه شهری دارای مشکلات فراوانی برای عبور و مرور خودروها و مسافران در این مسیر است.
وی از ساخت کمربندی جدید تولم‌شهر برای کاهش در حجم ترافیکی خبر داد و افزود: این کمربندی به طول سه کیلومتر و با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.
فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم و به ویژه رانندگان در روزهای پنجشنبه هر هفته به دلیل برگزاری بازار محلی تولم‌شهر با حجم ترافیکی بالایی مواجه می‌شود، خاطرنشان کرد: این میزان ترافیک به سبب موقعیت ترانزیتی تولم و تردد خودروهایی از شهرهای صومعه‌سرا، فومن، ماسال، رضوانشهر، پره‌سر، پونل، تالش، آستارا و اردبیل است.
وی با اشاره به مسیرهای مشمول ساخت این کمربندی بیان داشت: کمربندی به طول سه کیلومتر از روستای کلاشم آغاز می‌شود و پس از گذر از روستای مردخه و مرجقل به جاده دوگور ختم می‌شود.
شعبانی عملیات ساخت این کمربندی را از تیر سال گذشته اعلام کرد و ابراز داشت: در مجموع بالغ بر 3 هزار و 600 متر طول اصلی کمربندی تولم‌شهر است که در حال اجرای عملیات‌های بعدی برای احداث است.
وی با توجه به میزان اعتبار اختصاصی برای ساخت و آماده‌سازی این پروژه بیان داشت: بالغ بر 7 میلیارد و  400 میلیون تومان برای احداث و راه‌اندازی این پروژه اعتبار اختصاص یافته است.
این مسئول احداث پروژه کمربندی تولم‌شهر را همراه با احداث دو دهنه پل برشمرد و یادآور شد: یک دهنه از پل‌ها غیرهمسطح بوده و در جاده فومن به رشت در ابتدای کمربندی احداث می‌شود و پل دوم نیز روی رودخانه «پیش رود بار» ساخته می‌شود.
شعبانی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار کافی این پروژه در سال 92 به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول