اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال راه‌ و ترابری اصفهان:

بی‌شک به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال صعود می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال راه ‌و ترابری اصفهان گفت: مطمئن باشید با توجه به همت تیمی و ایمانی که به بازیکنان تیمم دارم امسال به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال صعود می‌کنیم.

بی‌شک به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال صعود می‌کنیم
محمد پاکروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان  به باخت برابر همت شهرضا اشاره کرد و افزود: بازی دیروز در واقع دربی بسکتبال استان اصفهان بود که بازی بسیار حساسی محسوب می‌شد و شرایط و جو ورزشگاه نیز برای تیم بسکتبال همت شهرضا آماده بود.
وی گفت: در این بازی تعدادی از طرفداران تیم همت شهرضا با طبل‌های بزرگ برای تیم بسکتبال راه‌ و ترابری اصفهان مشکلاتی را ایجاد کردند که ما این مشکل را به نظر ناظر فدراسیون بسکتبال رساندیم که سبب شد رقابت دو تیم برای دقایقی از بازی تعطیل شود.
سرمربی تیم بسکتبال راه ‌و ترابری اصفهان ادامه داد: البته این دلایل، توجیه خوبی برای شکست تیمم نیست و ما در اثر اشتباهات خودمان بازی را با نتیجه 71-65 واگذار کردیم که البته آسیب‌دیدگی دو تن از مهاجمان تیمم نیز در این باخت تأثیرگذار بود.
وی افزود: با این باخت هم‌اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته اول کشور در مکان چهارم این مسابقات قرار گرفتیم.
پاکروان همچنین تصریح کرد: در هفته گذشته قرار بود که تحت پوشش حمایت کننده مالی قرار بگیریم که البته هنوز مشخص نشده که اگر این موضوع حل شود و سبب می‌شود که با خیالی آسوده‌تر در ادامه رقابت‌های لیگ شرکت کنیم.
وی همچنین به رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال اشاره کرد و گفت: در این رقابت‌ها مسابقات خوبی را شاهد هستیم که البته تعداد زیاد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها سبب شده که این رقابت‌ها به صورت فرسایشی در بیاید.
سرمربی تیم بسکتبال راه‌ و ترابری اصفهان در پایان یاد آور شد: امیدوارم حمایت‌های مسئولان از این تیم همچنان همانند گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانیم این تیم را سال آینده در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال شاهد باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول