اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دو بسکتبال کشور؛

طرح مسکن ثامن مشهد به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت

خبرگزاری فارس: در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت.

طرح مسکن ثامن مشهد به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم طرح مسکن ثامن مشهد نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور در یک دیدار خارج از خانه به یک پیروزی شیرین و امیدوار کننده برای مسابقات آینده خود دست پیدا کرد.
این دیدار که در چارچوب هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در شهرستان مراغه و بین تیم‌های طرح مسکن ثامن مشهد و آسا فلوت مراغه برگزار شد نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق شد با نتیجه 87 بر 73 بر میزبان خود پیروز شود.
تیم طرح مسکن ثامن مشهد پیش از این دیدار با 6 شکست و تنها یک پیروزی در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دو بسکتبال قرار داشت و به شدت خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کرد اما با پیروزی در این دیدار یک پله در جدول صعود کرد و از رده آخر به رده نهم صعود کرد.
تیم آسا فلوت مراغه با این شکست در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم مسکن ثامن مشهد با کسب دو پیروزی 6 شکست در رده نهم جدول ده تیمی گروه ب لیک دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.
تیم طرح مسکن ثامن مشهد در هفته نهم این رقابت‌ها روز جمعه در مشهد میزبان تیم فلات تهران است و این تیم هم اکنون با 3 پیروزی و 5 شکست دو رده بالاتر از تیم طرح مسکن ثامن مشهد در رده هفتم قرار دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول