اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماهه گذشته؛

بیمه ایران طبس 37 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمه ایران شعبه طبس گفت: در هشت ماهه گذشته امسال در مجموع حدود 37 میلیارد ریال خسارت به ‌وسیله بیمه ایران شعبه طبس به زیان‌دیدگان پرداخت شد.

بیمه ایران طبس 37 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس حمیدرضا قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز بیمه، اظهار داشت: شهرستان طبس در حال حاضر دارای حدود 70 هزار نفر جمعیت ساکن، با 15 هزار واحد مسکونی و 30 هزار وسیله نقلیه است که سالانه حدود دو هزار خودرو و موتورسیکلت به آمار وسایل نقلیه موجود در این شهرستان افزوده می‌شود.
وی ادامه داد: در هشت ماهه نخست سال جاری هفت هزار و 988 فقره بیمه‌نامه شخص ثالث، یک هزار و 777 فقره بیمه‌نامه بدنه اتومبیل، یک هزار و 818 فقره بیمه‌نامه آتش‌سوزی و هشت هزار و 984 فقره بیمه‌نامه عمر و حوادث به‌وسیله بیمه ایران شعبه طبس صادر شده است.
رئیس بیمه ایران شعبه طبس بیان کرد: علاوه بر این در هشت ماهه نخست سال جاری به‌وسیله سایر شرکت‌های بیمه‌ای شهرستان طبس نیز دو هزار و 200 فقره بیمه‌نامه شخص ثالث، 400 فقره بیمه‌نامه بدنه اتومبیل، 590 فقره بیمه‌نامه آتش‌سوزی و یک هزار و 100 فقره بیمه‌نامه عمر و حوادث صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه نخست امسال در مجموع با صدور 20 هزار و 567 فقره بیمه‌نامه به‌وسیله بیمه ایران شعبه طبس، حدود 31 میلیارد ریال حق بیمه در تمامی رشته‌ها جذب شده است.
قاسمی افزود: این در حالی است که در همین مدت تنها در رشته بیمه خودرو برای 851 فقره پرونده، حدود 30 میلیارد ریال خسارت به زیان‌دیدگان پرداخت شده که فقط در یک پرونده آن مربوط به تصادف یک دستگاه اتوبوس که منجر به فوت 11 تن شد مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت به‌وسیله این شعبه پرداخت شده است.
وی گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری به‌وسیله بیمه ایران شعبه طبس در مجموع حدود 37 میلیارد ریال خسارت به زیان‌دیدگان پرداخت شده است که از زمان تشکیل هر پرونده تا هنگام پرداخت خسارت به‌طور متوسط یک هفته طول می‌کشد.
رئیس بیمه ایران شعبه طبس اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان طبس در مسیر تردد چندین استان کشور واقع شده است و معمولاً حوادث جاده‌ای زیادی در جاده‌های این شهرستان رخ می‌دهد، خسارت پرداختی به‌وسیله بیمه ایران شعبه طبس با جمعیت منطقه همخوانی ندارد و بیش از حد معمول است.
وی یادآور شد: بیمه ایران شعبه طبس از سال 1371 بیشتر با هدف انجام امور مربوط به پرداخت خسارت در راستای تسهیل کار مردم راه‌اندازی شده که در حال حاضر دارای شش دفتر نمایندگی و یک شرکت خدمات بیمه‌ای است.
قاسمی بیان کرد: بیمه ایران در سال 1314 با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال تأسیس شد و باوجود کارشکنی‌های شرکت‌های بیمه خارجی توانست در سال نخست فعالیت خود 62 درصد امور بیمه‌ای کشور را در دست بگیرد.
وی ادامه داد: بیمه ایران هم‌اکنون به واسطه سابقه طولانی، در دسترس بودن و دولتی بودن توانسته حدود 50 درصد بازار بیمه‌ای کشور را از آن خود کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول