اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

سیستم بیمه‌ای کشور ناقص است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز از وضعیت ارائه خدمات بیمه‌ای در کشور انتقاد کرد و گفت: سیستم بیمه‌ای کشور ناقص است و خدمات مطلوبی ارئه نمی‌دهد.

سیستم بیمه‌ای کشور ناقص است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: تا چه زمانی باید این وضع سنتی بیمه را تحمل کنیم، تمام مراحل بیمه دردسر شده است و روش‌های سنتی دیگر کارایی ندارد.
وی بیان داشت: امروز انواع بیمه‌ها در کشور وجود دارد و باید مجلس و دولت یک بیمه واحد برای همگان تدوین کنند و آن را کامل ارائه دهند.
اردکانی بیان داشت: از زمانی که بیمه‌ها را به شرکت‌های خصوصی داده‌اند بسیاری ساز خود را می‌زنند و مردم را اذیت می‌کنند.
اردکانی اضافه کرد: سیستم بیمه‌ای ما فرسوده بوده و این وظیفه مجلس و دولت است که در آن تجدید نظر کرده و بیمه‌ای واحد و بدون دغدغه را برای مردم فراهم کنند.
وی ابراز داشت: باید سیستم بیمه‌ای ما نوین، سریع و فراگیر باشد تا تمام مردم بتوانند از خدمات آن به نحو مطلوبی استفاده کنند.
خطیب نماز جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به روز دانشجو اشاره کرد و ابراز داشت: دانشجویان باید همواره بصیرت داشته و ابزاری برای احزاب نباشند.
اردکانی ادامه داد: یک دانشجو باید استقلال سیاسی داشته باشد و بازیچه سیاسیون نیز نباشد و دانشگاه را به سنگر مبارزه با استکبار جهانی تبدیل کند.
وی با بیان اینکه دانشجو باید دارای تزکیه نفس باشد، خاطرنشان کرد: اطلاعات سیاسی دانشجو باید به روز باشد تا با قدرت به تحلیل مسائل کشور و جهان بپردازد.
امام جمعه موقت شیراز همچنین در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به انعکاس خبری خبرگزاری فارس از شیراز در مورد تعطیلی یک همایش و ادای فریضه نماز اول وقت توسط شهردار شیراز اشاره کرد و بیان داشت: این حرکت ارزشمند باید به عنوان الگو بین مسئولان تبدیل شود.
وی افزود: باید مسئولان از شهردار شیراز درس بگیرند و این را در برنامه‌های خود قرار دهند و برنامه‌های خود را به نماز ترجیح ندهند.
اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز به روز جهانی معلولان اشاره و تصریح کرد: نیک‌اندیشان سعی کنند کمک‌های خود را به سمت معلولان سوق داده و این قشر را همیار باشند.
امام جمعه موقت شیراز به عزاداران حسینی نیز توصیه کرد که در عزاداری‌های خود راه‌بندان ایجاد نکرده و با اخلاص به عزاداری بپردازند.
اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود به تشییع پیکر مطهر شهید بسیجی ابراهیم شمس در نماز جمعه شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: در وصیت‌نامه این شهید ادامه راه انقلاب، حمایت از ولی‌فقیه عنوان شده است و این خود توجه این شهید و تاکید بر حامیان ولایت فقیه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول