اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان خبر داد:

آغاز رقابت‌های دوومیدانی بانوان استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: رقابت‌های دوومیدانی بانوان استان اصفهان در رده سنی جوانان، از هجدهم آذر ماه آغاز می‌شود.

آغاز رقابت‌های دوومیدانی بانوان استان اصفهان
علیرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی داخلی رشته دوومیدانی بانوان استان اصفهان در رده سنی جوانان از جمعه هفته آینده آغاز می‌شود.
وی گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها که از تمام شهرستان‌های استان اصفهان در آن شرکت می‌کنند به مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور که در هشتم و نهم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان همچنین ادامه داد: آقایان دوومیدانی کار استان اصفهان نیز پنج شنبه هفته آینده،  در رده سنی جوانان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
وی همچنین با بیان اینکه سجاد مرادی و امیر مرادی، دو تن از دوومیدانی‌کاران قدرتمند استان اصفهان در تیم ملی دوومیدانی ایران حضور دارند، افزود: این دو ورزشکار، از هم‌اکنون خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که به احتمال زیاد در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
امینی در پایان افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر رقابت‌های خاصی در رشته دوومیدانی استان اصفهان وجود ندارد، با این حال اجرای برنامه‌های زمستانی و تپه ورزشکاران دوومیدانی استان اصفهان را در سالن‌های مختلف این استان پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول