اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان:

تنها با علاقه اسکی اصفهان را جلو می‌‌بریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: عشق و علاقه به رشته اسکی استان اصفهان، تنها دلیل ماندگاری من و سایر همکارانم در هیئت اسکی استان اصفهان است.

تنها با علاقه اسکی اصفهان را جلو می‌‌بریم
رسول داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل مشکلات مادی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت‌هایی مانند هیئت اسکی استان اصفهان نیز با مشکلات زیادی دست‌ و ‌پنجه نرم می‌کنند.
وی با بیان اینکه رئیس ‌هیئت‌های ورزشی استان اصفهان تنها به دلیل علاقه شخصی خود به ورزش این استان، هیئت‌های زیر پوشش خود را رها نمی‌کند، تاکید کرد: آینده ورزش استان اصفهان هر رئیس هیئت دلسوزی را به استمرار کار وادار می‌کند.
رئیس هیئت اسکی استان اصفهان اشاره‌ای به راه‌اندازی پیست اسکی فریدونشهر کرد و افزود: به دلیل نکوبیده شدن برف به وسیله دستگاه برف‌کوب در حال حاضر امکان بهره‌برداری از این پیست نیست که البته با مذاکرات انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر خرید یک دستگاه برف‌کوب این مشکل به زودی برطرف می‌شود.
وی گفت: مساحت پیست اسکی فریدونشهر حدود 20 هکتار است که به صورت اصولی امکانات ویژه یک پیست استاندارد اسکی نیز در این مکان قرار داده شده است.
داوری در مورد سطح اسکی‌بازان استان اصفهان در رده کشوری با اشاره به اینکه اسکی استان اصفهان همواره در رده چهارم یا پنجم رقابت‌های اسکی قرار دارد، تاکید کرد: دو نفر از ملی‌پوشان در رشته اسکی روی چمن کشور از اصفهان هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول