اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دنبال بارش‌های اخیر؛

پیست اسکی اندبیل خلخال بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: به دنبال بارش‌های اخیر برف در خلخال و دامنه‌های آن پیست اسکی اندبیل به روی مردم و علاقمندان به رشته اسکی باز شد.

پیست اسکی اندبیل خلخال بازگشایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار داشت: با تداوم بارش‌ها در این شهرستان با راه‌اندازی پیست اسکی اندبیل سعی کردیم تا علاقه‌مندان از این فضا و تفرجگاه اندبیل خلخال استفاده کنند.
سید ناصر میرمرسلی اضافه کرد: علاقه‌مندان به رشته اسکی و برف و یخبندان می‌توانند از این هفته در روزهای تعطیل از مزایای پیست اسکی اندبیل خلخال استفاده کنند.
وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان خلخال درصدد جذب سرمایه‌گذاران برای تجهیز و راه‌اندازی مناسب پیست اسکی اندبیل است، بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا این پیست به امکانات و ابزار مناسب مجهز شود تا اسکی‌بازان از این فضا بهره‌برداری کنند.
این مسئول ضرورت نصب تله‌کابین را نیز در این منطقه خاطرنشان کرد و گفت: نصب این امکانات فضای تفریح و حضور خانواده‌ها را در این منطقه فراهم می‌آورد تا در کنار هم بتوانند از روزهای تعطیل در این منطقه استفاده کنند.
میرمرسلی پرهیز از برخی کارهای نامناسب و غیراستاندارد را که گاه خطرناک است به خانواده‌ها و علاقمندان متذکر شد و افزود: نباید از این پیست خانواده‌ها و برخی از جوانان بهره‌برداری ناشایست داشته باشند و یا بخواهند با اقدامات خطرناک حوادثی را زمینه‌ساز شوند.
وی همچنین از برگزاری جشنواره زمستانی گردشگری و ورزش‌های زمستانی در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته در بهمن ماه امسال جشنواره ورزش‌های زمستانی و گردشگری در این منطقه با همراهی خوب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با بارش برف در روزهای گذشته جمعی از علاقمندان به اسکی و رشته‌های ورزشی زمستانی در این منطقه سعی کردند به صورت گروهی تیوب‌سواری و اسکیت کنند که این امر مشکلاتی را نیز برای علاقمندان به وجود آورده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول