اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار هواشناسی زنجان خبر داد:

پایداری وضعیت جوی زنجان تا پایان هفته

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی زنجان با اشاره به اینکه پدیده جوی قابل توجهی در استان فعالیت نمی‌کند، گفت: وضعیت جوی این استان تا پایان هفته پایدار خواهد بود.

پایداری وضعیت جوی زنجان تا پایان هفته
احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وضعیت جوی استان زنجان طی 24 ساعت گذشته، صاف و در بعد از ظهر قسمتی ابری خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه دمای استان زنجان از روز دوشنبه افزایش می‌یابد، مقدار این افزایش دما را بین سه تا پنج درجه اعلام کرد.
رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان حداقل و حداکثر دمای شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته بین 9 درجه زیر صفر و پنج درجه بالای صفر عنوان و تصریح کرد: دمای شهر زنجان در ساعت هفت و سی دقیقه صبح شنبه 9 درجه زیر صفر گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه دو شهر خرم‌دره و ابهر در سردترین زمان دمای شش درجه زیر صفر را تجربه کرده‌اند، افزود: دمای این دو شهر در گرم‌ترین زمان به هفت درجه بالای صفر هم رسیده است.
یاغموری تصریح کرد: حداقل و حداکثر دمای شهر قیدار طی 24 ساعت گذشته بین دو درجه بالای صفر و شش درجه زیر صفر در نوسان بوده است.
وی با اشاره به اینکه دمای شهر ماه‌نشان در سردترین زمان هشت درجه زیر صفر بوده است، گفت: دمای این شهر در گرم‌ترین زمان شش درجه بالای صفر گزارش شده است.
رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گرم‌ترین شهر استان را طی 24 ساعت گذشته آب‌بر عنوان کرد و افزود: دمای شهر آب‌بر بین یک و 11 درجه بالای صفر در نوسان بوده است.
وی رطوبت شهر زنجان را برای صبح امروز 90 درصد اعلام کرد.
یاغموری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره بارندگی عصر روز پنجشنبه و عدم پیش‌بینی آن گفت: کارشناسان اداره هواشناسی اقدام به جمع آوری اطلاعات از چندین نقطه شهر می‌کنند و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای استان در روز پنجشنبه حاکی از افزایش ابر بود، و در واقع بارندگی‌های صورت گرفته نیز در حدود یک دهم میلی‌متر بوده است، که معمولا در آمارها ارائه نمی‌شود.
وی تاکید کرد: دما و وضعیت جوی استان زنجان برای روز یکشنبه با حداقل نوسانات روبه‌رو خواهد بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول