اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه کنترل مالاریا وزارت بهداشت:

کنگره حذف مالاریا فرصت مغتنم علمی برای کشور است

خبرگزاری فارس: کنگره بین‌المللی حذف مالاریا فرصت بسیار خوبی برای ارتباط تنگاتنگ محققان داخلی و خارجی در زمینه آخرین یافته‌های بیماری مالاریا فراهم می‌کند.

کنگره حذف مالاریا فرصت مغتنم علمی برای کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، احمد رئیسی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی حذف مالاریا در کیش اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان میزبان این کنگره است و فرصت بسیار خوبی برای ارتباط تنگاتنگ محققان داخلی و خارجی در زمینه آخرین یافته‌های بیماری مالاریا  فراهم شده است.
وی از استقبال محققان داخلی و خارجی از کنگره بین‌المللی حذف مالاریا خبر داد و یادآور شد: تاکنون 60 نفر از محققان و اساتید خارج از کشور و 210 نفر از داخل کشور تقاضای شرکت در کنگره را داشته‌اند و 150نفر از نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور نیز در این کنگره شرکت خواهند کرد.
یادآور می‌شود نخستین کنگره بین‌المللی حذف مالاریا از پنجم تا هفتم بهمن ماه سال‌جاری در جزیره کیش با مشارکت حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، سازمان جهانی بهداشت و مراکز آموزشی پژوهشی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول