اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان دامغان:

تور گردشگری و کویرنوردی در دامغان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان دامغان گفت: با هدف آشنایی بهتر گردشگران و علاقه‏مندان به کویر و جاذبه‏های آن، تور گردشگری و کویرنوردی در دامغان راه‏اندازی می‏شود.

تور گردشگری و کویرنوردی در دامغان اجرا می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان رضا زارع‏زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: باید در جهت تقویت بحث گردشگری و کویرنوردی بهتر از گذشته گام برداریم و افراد علاقه‏مند را از نزدیک با کویر و جاذبه‏های خوب آن آشنا کنیم.
وی اضافه کرد: موضوع تورهای گردشگری و کویرنوردی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر دامغان و با همراهی و همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان پیگیری می‏شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دامغان به بحث ایجاد کمپینگ‏های اقامتی و استراحتی ویژه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در دامغان اشاره داشت و افزود: برای احداث این کمپینگ‏ها، چهار هکتار زمین در پارک دانشجوی دامغان اختصاص پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: ایجاد کمپینگ‏های اقامتی و استراحتی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان سمنان بوده که شهرداری و شوراهای اسلامی شهر در هر یک از شهرهای استان سمنان نسبت به انجام این کار با همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اقدام کنند.
زارع‏زاده یادآور شد: برای راه‏اندازی بازارچه صنایع دستی در شهرستان دامغان، 4 هزار مترمربع زمین از سوی شهرداری، شورای اسلامی شهر دامغان اختصاص پیدا کرد.
وی گفت: باید برای تقویت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان همه تلاش و از توان و ظرفیت‏های بالقوه این شهرستان در جهت تقویت این موضوع استفاده کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول