اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بشرویه خبر داد:

استقبال کم‌نظیر از همایش ملی کویرنوردی بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه از استقبال کم‌نظیر هموطنان در استان‌های مختلف از همایش ملی کویرنوردی بشرویه خبر داد.

استقبال کم‌نظیر از همایش ملی کویرنوردی بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در ستاد برگزاری همایش ملی کویرنوردی بشرویه اظهار داشت: همایش ملی کویرنوردی که از 25 تا 27 آبانماه سال 90 در کویر زیبای شهرستان بشرویه برگزار می‌شود تا کنون با استقبال خوب کویرنوردان از سراسر ایران همراه  بوده است.
وی ادامه داد: کویر بشرویه امسال نیز پذیرای تیم‌های کویرنوردی از استان‌های تهران، خراسان رضوی و جنوبی، فارس، هرمزگان، اراک، مازندران، یزد، خوزستان، همدان، اردبیل و البرز است.
فرماندار بشرویه گفت: با توجه به استقبال گروه‌های علاقمند به شرکت در همایش و تصمیم دبیرخانه مهلت ثبت‌نام تا روز جمعه 13 آبان هفته گذشته تمدید شده بود که استقبال همچنان ادامه دارد.
پورسلطانی تاکید کرد: آن دسته از گروه‌ها و تیم‌هایی که از طریق فاکس اطلاع‌رسانی به آنها صورت گرفته نیز باید سریعا لیست را تکمیل و ارسال کنند.
وی در زمینه مسیر کویرنوردی افزود: پس از مطالعات میدانی و بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای، توجه به سلایق همنوردان، دسترسی به محل کمپ برای حمل تدارکات، تامین امنیت  همنوردان به بهترین وجه، بررسی نقشه‌های هواشناسی و احتمال بارندگی و همچنین توجه به محدودیت‌های زیست محیطی از بین 10 طرح پیشنهادی مسیری به تایید تیم فنی همایش رسیده است.
فرماندار بشرویه از همکاری خوب مردم و مسئولان شهرستان بشرویه در زمینه استقبال و پذیرایی از کویرنوردان در سال‌های گذشته قدردانی کرد و خواستار برپایی باشکوه کویرنوردی ملی امسال شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول